וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת יופי: אילנית לוי תנחה את הטקס

וואלה! סלבס

19.1.2014 / 15:01

פעם היא זכתה בכתר שמגיע עם תואר "האישה היפה ביותר בישראל" - השנה, קצת יותר מעשור אחר כך, היא זו שתכריז על הזוכה הגדולה בטקס לבחירת מלכת היופי. וואלה! סלבס שרביט

מוכנים לבחור את מלכת היופי החדשה של ישראל? כיוון שזו שתזכה בתואר לשנה הקרובה, תקבל את הסרט והכתר הנוצץ לא רק מהמלכה היוצאת שנבחרה ב-2013 (הלא היא טיטי איינאו המרשימה) - אלא גם ממנחת הטקס הנוצצת לא פחות, אילנית לוי. נכון, זו שמכירה את ההרגשה כי זכתה באותו התואר, בשנת 2001.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבוד המנחה. אילנית לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהנחתה כמו תחרויות על המסך (היוש, "הרווק"), לוי כבר מוכנה לרגש את הצופים בטקס המיוחד, שיערך השנה ב-4 במרץ במרכז הקונגרסים שבחיפה. מי שבהשראתה נכתב השיר "מלכת היופי שלי" (נו, זה של אייל גולן), לא רק תציג את היפהפיות הצעירות שיצעדו על המסלול בבגדי ים זעירים ושמלות ערב מנקרות עיניים - אלא גם תנווט את חבר השופטים הנוצץ שייבחר את הזוכה.

בין השאר, את זהותה של מלכת היופי הבאה שלכם, יקבעו אושיית הריקוד אנה ארונוב, המפיק מוטי רייף, דוגמן העבר (והרופא בהווה) יונתן ווגמן וכן מלכת היופי (היוצאת) טיטי. בתקווה שהזוכה שעליה תכריז אילנית לוי תחזיק קצת יותר מזו של "הרווק" לשעבר, דודו אהרון. פו.


וואלה! סלבס זכתה בתור מלכת היופי, של הקומה בבניין מגוריה. חה.


נחשפת: מלי לוי בחולצה שקופה

א-ה-ב-ה: מארינה מקסימיליאן וגיא מנטש צמודים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע הזכייה. אילנית לוי מודל 2001/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully