וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת הברזל: מדונה עושה כושר, על קביים

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

20.1.2014 / 0:00

לא שערורייה גזענית, לא החבר הצעיר, הפפראצי או פציעה שהותירה אותה על קביים - ימנעו ממלכת הפופ מלהגיע לעוד אימון כושר מיוזע. אז איך מדונה מתנאמנת? וואלה! סלבס גרב

ייתכן שיצא לכם לראות את מלכת הפופ, או בשמה הרשמי מדונה, יוצאת לעוד אימון כושר כזה או אחר. גם כשהיא בת 55, הגברת לא מוותרת על שגרת היום הספורטיבית שלה - ולא משנה אם היא מעורבת בפרשה של התבטאות מעוררת מחלוקת (שילוב של מדי זמן פנוי מדי והתמכרות לאינסטגרם) או בתחילתו של עוד קשר רומנטי מופלא (עם צעירון שיכול היה להיות הבן שלה. לפחות כרונולוגית). אבל לראות אותה מקפצת בספורטיביות על קביים? כאן כבר מדובר בחידוש.

מדונה. splash
בדרך לג'ים. מדונה והקביים/splash

בלי קשר לכותרות הפחות מחמיאות שקיבלה לאחרונה אחרי שהשתמשה בביטוי "ניגר" כתגית לתמונת אינסטגרם, מדונה נפצעה לפני ימים ספורים ברגלה, במהלך אימון שכלל ריקוד על נעלי עקב דקיקות.

את הנקע של הדיווה, מלווה זוג קביים שאיתו היא צריכה להיסחב במשך כשבוע פחות או יותר ברחבי ניו יורק (נניח, יחד עם המאמנת האישית שלה, ניקול) - לא משהו שיכול לשבש את שגרת האימונים של הגברת, שעל פי שמועות צפויה להופיע בטקס פרסי הגראמי הקרוב. אשת ברזל, מישהו?

מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
החטא. מדונה מתאמצת/צילום מסך, אינסטגרם
מדונה. splash
ועונשו. דונה עם הלשון בחוץ/splash

הפעם האחרונה שבה מדונה נראתה כל כך חבולה, היתה אי אז בשנת 2005, אז שברה את ידה (שצופתה בגבס) כתוצאה מנפילה בזמן שרכבה על סוס. ארבע שנים אחר כך, נפצעה מנפילה נוספת - מה שלא עצר אותה מלעלות על הבמה, שוב. ושוב. ושוב. בקרוב: שיר לשלד המחלים שלה?


וואלה! סלבס רק חושבת על לצאת להליכה - וכבר כואב לה בעצם הזנב.


שיר ערבי: אביבית בר זוהר מפרגנת לזמר לבנוני

איתי תורג’מן ואושרי כהן משתוללים במסיבה

רכלו על הפציעה של מדונה בפייסבוק

מדונה. splash
מייקל ג'קסון, זה אתה? מדונה עם המאמנת האישית/splash
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully