וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה נינט טייב עושה כשהיא רואה את יהודה ברחוב?

18.1.2014 / 0:15

מיס רוקנ'רול כבר מתחזקת זוגיות מרגשת עם עלם מזוקן - אבל מגלה מה תעשה אם תפגוש במקרה (או שלא) את האקס המיתולוגי. וגם: לא תאמינו איך היא מקללת. וואלה! סלבס פקטור

צילום: עידו שחם, עריכה: מיכאל ברגמן

שלל גברים ומחזרים פוטנציאליים ניסו לכבוש את לבה של נינט טייב, כוכבת שנולדה להיות אושיית רוקנ'רול מקומית, מאז שהודיעה על הפרידה מיהודה לוי, אחרי כשמונה שנות זוגיות. כעת, כשכולם כבר יודעים שמוזיקאי צעיר כבר כבש את לבה הענוג, נינט מוכנה לדבר על האפשרות שתפגוש את האקס המיתולוגי (לא רן דנקר, ממש לא אתה) ברחוב. ובכן, התשובה פשוטה - היא תיתן לו חיבוק גדול.

בוחן פתע נינט. עידו שחם
"זה היה ארוך". נינט טייב/עידו שחם

אבל השאלה שהכי העסיקה את המוחות הגדולים (בקרב חובבי טייב), היתה בכלל זו שעסקה בסיבה שבגללה בחרה בחבר החדש, המוזיקאי יוסי מזרחי. ובכן, אם תשפטו את תשובה של נינה לשאלה "מה הכי סקסי בעיניך?" - חוסר מאמץ היא התשובה והשביל הקסום ללבה של הכוכבת. או העבודה שאיתו היא יכולה לעשות את הדבר שהיא הכי אוהבת לשעות לפני השינה, לנגן יחד.

לא תאמינו מה הקללה האהובה עליה. נכון, בכל זאת כוכבת רוק סוררת אבל גם אתם לא ציפיתם לשמוע מפיה של טייב את הצירוף - "בן זו*ה, מ*ד**ן, כ*ס אמא שלך, יא ז*ן". כן, זה היה ארוך. אגב, בנוגע לשאלה מה היתה עושה אם לא היתה כוכבת, בחרה טייב בתשובה המקורית - ירח. נהדרת.


וואלה! סלבס מנגנת גם היא לפני השינה, על העצבים של החתול שמיל. מיאו.


נינט טייב מצהירה: "אני מאוהבת"

רכלו על האקסים של נינט גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully