וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה! אור דניאל ודור דמרי שרים ומשתוללים

וואלה! סלבס

18.1.2014 / 0:02

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: כריס רוק שובר את הלב הקטן של חנה ובר רפאלי מסתתרת. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של אמא ספירס. עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן לכלבה הוענקה האפשרות, וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואף! חנה ספירס/מערכת וואלה!, צילום מסך

כריס רוק בוחר בגורי אלפי

חנה גם רוצה לקבל ס'אם לאב מכריס רוק, אבל נראה שהאליל עם קול הסופרן-על-הליום נמשך יותר לגורי אלפי. מאז שנתקלה בתמונה הזו, חנה לא מצליחה להתנער מהדיפ דיפרשן. כל כלבלבי השכונה הפנו את הישבן כדי לשמח אותה, אבל היא שקועה בקנאה. באמת כריסי, באמת? גורי? זה בגלל הקול הבשרי של חנה? הזנב הקצר מדי? האף המתקלף? פאפי-פייס.

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

פנינה רוזנבלום בוחרת בליהיא גרינר

חנה חלמה על אפוטרופוסית אחת בלבד כל חייה, אך במקום פנינה רוזנבלום, תפסה אותה יוכבד ספירס. מכירים את הדודה שרוצה לדעת קצת יותר מדי פרטים ותקרב את שפתי הליפסטיק שלה עד תנוך האוזן שלכם? זאת יוכבד, שאחזה בחנה לראשונה כשהגיחה לעולם הרע, רע, רע. מייקל-מייקי-מיכאל-נורת'-ווסט-גרינר, לעומת זאת, זכה לקבל ליטוף מידי הזהב הענוגות של מיס "תמיד אישה". איזו אישה!

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

מארינה מקסימיליאן בוחרת בחתולים

מארינוצ'קה, חנה שמחה שוויתרת על ה"טפו" כשכל החתולים השחורים שלLA ביקשו לקבל פיס אוף יו. חנה רק תוהה האם מדובר בשכפול גנטי (לא חוקי), או בווייבים של מאכילת חתולים סדרתית? כך או כך, את יודעת מי באמת החבר הכי טוב של האדם, דונ'ט יו, גירלפרינד?

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

בר רפאלי עושה "איפה אפי?"

בגלל שהיא בכל מקום ודי כבר, בר רפאלי החליטה לשחק בעיני החיה של חנה והסתתרה בין הרבה יותר מדי אנשי אופנה הכוללים את שלי גפני, סנדרה רינגלר, מיקי בוגנים ומוטי רייף. מזכיר את ימיה של חנה כגורת (פלא בניחוח הדרים) כלבים. אז הגיעה אמא בריטני ונאלצה לבחור בחנה הנכונה. במזל, ספירס הצליחה להפריד והבחינה בזנב המסתלסל, האצילות, הכרזימה והחום הכלבי. צאי מהכלל, בר!

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

אור ודור לנצח נצחים

חנה כבר אמרה שאין לה עצבים לסופר-גלו "אור-את-דור", אבל אז הם שרו לה את זה. תודה שובבים-יומרניים-ברי מזל-נדבקים-לפיד-ולעורף-לא- עוזבים-גם-בכוח. XO!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully