וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על קייט מוס

שירות וואלה! סלבס

17.1.2014 / 0:17

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# קייט מוס חוגגת השבוע 40 שנות קיום יפהפיות. סיבה טובה בכדי לגלות לכם כמה סודות מעברה של אחת הנשים המפורסמות בעולם. אתם שומעים לא מעט על דוגמניות שמתגלות בקניונים, אבל הגברת מוס, שחייבת להיות יוצאת דופן, התגלתה דווקא בנמל התעופה של ניו יורק. מי שגילתה אותה היתה שרה דוקאס, הבעלים של סוכנות הדוגמניות "סטורם".

# אם אתם במקרה שוקלים לשכור את שירותיה, כדאי שתדעו פרט קטן ושולי - הגברת מוס לא יוצאת מהמיטה בשביל סכום של פחות מעשרת אלפים דולר (!). שמעתם נכון, על פי גורמים בתעשייה, מוס, שנחשבת לאחת הדוגמניות היותר מרוויחות, צריכה לפחות 10,000$ בכדי להניד את עפעפה מול המצלמה. תכל'ס? צודקת.

# אם השמועה נכונה, פלא שמוס לא חיכתה שבן זוגה ג'יימי היינס יקנה לה טבעת נישואים ופינקה את עצמה ביהלום שעלה לה, שימו לב, 190 אלף דולר (!!). אתם שומעים נכון, מוס הבינה שבעלה לעתיד לא יוכל להרשות לעצמו לרכוש טבעת שתהלום את ידה הענוגה, אז החליטה לעשות זאת בעצמה. שנאמר: מי שולט בעולם? בנות!

צילומים קמפייםן קנט טרופה טרופז. GettyImages
יש לכם עשר אלף? קייט מוס/GettyImages

# אל תדאגו לכסף של קייט, למרות שנדמה שהבחורה אוהבת לבזבז את הונה. אז לא, לא מדובר באוסף תיקים יוקרתי או בנעליים מטורפות. הגברת הראשונה של עולם הדוגמנות אוהבת לבזבז את כספה דווקא על מכוניות. למקרה שתהיתם יש ברשותה מרצדס 250SL, מרצדס C Class, רכב של ריינג' רובר, מיני קופר, רולס רויס ועוד כמה מכוניות לא זולות בכלל. איזה גבר.

# למרות המחשבה הרווחת כי מוס היא האישה המושלמת בעולם, תשמחו בוודאי לדעת שהדבר אינו נכון וכי הסופרמודל סובלת מפזילה בעינייה. כן, העיניים של מוס פונות לשני כיוונים שונים לגמרי, כך שאם תתקלו בה תנסו להבין למה רק עין אחת מביטה אליכם, הרי לכם התשובה.


רכלו על קייט מוס והפזילה שלה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully