וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידור חי: כוכבת הריאליטי שחשפה פטמה

וואלה! סלבס

15.1.2014 / 10:05

שיר אלמליח, אחת מכוכבות הטראש הגדולות על המסך המקומי - רצתה בסך הכל להגיש פרס לשחקן מצטיין בטקס ספורטיבי. אבל נראה שלפטמה השובבה שלה, היה רצון משלה. וואלה! סלבס פח

חובבי חזה נשי עסיסי? שימו לב: חשיפת פטמה, או בסלנג המקצועי של אתרי הבידור - ?ניפ סליפ? - אתם כנראה מורגלים לראות בעיקר בטקסים שנערכים מעבר לים. אלא שאמש (ג'), שום ושמיים, הדבר קרה גם כאן בישראל, בשידור חי (שכנראה לא הרבה ראו).

מי שאחראית על התקרית המביכה/ מקפיצת קריירה (תלוי את מי שואלים, כן?) היא אושיית טראש מקומית והסנסצייה המינית שיר אלמליח. השם מצלצל לכם מוכר, אולי בזכות העובדה שהיא אשתו של שחקן הכדורגל אלרואי כהן וכוכבת ריאליטי נשות הכדורגלנים שעלה לאחרונה למסך, "מאמא ליגה".

אלמליח, שבסך הכל רצתה להגיש פרס לעוד ספורטאי מיוזע, במסגרת טקס "המצוינות בספורט" ששודר מהכיל התרבות של ראשון לציון בערוץ 10, עלתה אל הבמה עם שמלה נוצצת פלוס מחשוף - שלא משאירה מקום לדימיון.

רגע לפני שהכריזה על מקבל הפרס, זכו הצופים בגביע האמיתי - הצצה למה שקורה לאלמליח מתחת לשמלה. כן, גבירותי ורבותי, הפטמה של הגברת ברחה מהשמלה וחייכה לעם ישראל בזמן שידור פריים טיים. בערך. שיר, שלא שמה לב, המשיכה בשלה. טוב בהתחשב בתמונות שהיא משחררת מדי שבוע, ניפ סליפ הוא לא דבר שהיא מרגש אותה.


וואלה! סלבס חושפת פטמה רק כשהיא רוצה להפחיד ילדים קטנים. טוב, גם כמה מבוגרים.


גמר "אקס פקטור": מה קרה מאחורי הקלעים?

כוכבת ריאליטי נעצרה בחשד לשידול קטינה

מתוקה: מארינה מקסימילאן והחבר בולסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופסי. שיר אלמליח/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully