וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדותית? התפקיד החדש של אורנה בנאי

וואלה! סלבס

15.1.2014 / 0:01

אחת הנשים הכי מצחיקות בתעשיית הבידור המקומית ונצר למשפחה בנאי המוכשרת, מצטרפת לצוות הכוכבים של ערוץ הילדים. למרבה האכזבה, היא לא תנחה את "ששטוס". וואלה! סלבס בדיחה

מאז שעזבה את צוות "ארץ נהדרת" המשפחתי, יכולתם למצוא את אורנה בנאי משעשעת בבדיחות למבוגרים בלבד על המסך או מגלגלת מצחוק רק על הבמה. ובכן, לא עוד, כיוון שבקרוב מאוד הבת למשפחת בנאי מלאת הכשרונות תשוב לבדר ילדים וגם את ההורים שלהם, בסיטקום חדש של ערוץ הילדים. מצחיק? כנראה שכן, אבל לאו דווקא בגלל שתתחרה ב"ששטוס" או "הכיתה המעופפת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזרת לילדות. אורנה בנאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוואלה! סלבס נודע כי השחקנית והקומיקאית המוערכת מצטרפת לצוות השחקנים של "המשפחה השולטתת" (כן, שני ה-ת' במקור), שהוא סדרה קומית חדשה של הערוץ ב-yes. בנאי, צפויה לגלם על המסך את דמותה של אם המשפחה, כשאליה יצטרפו בן רביאן (שהשתתף ב"השמיניה") בתפקיד הבן האוהב שלה וגם מור פולנואר (כוכבת סדרת הנוער "גאליס").

את הסדרה, שתעסוק בנער שהוא נצר למשפחתו של דוד המלך שמגלה כי משפחתו עומדת להפוך למשפחת המלוכה הראשונה בארץ, יביים עבור ערוץ הילדים רובי דואניאס. הוא גם יכתוב את השורות השנונות לצדם של יניב פולישוק וגם, שימו לב, האם הטרייה והשחקנית ימית סול.


וואלה! סלבס לא צחקה ככה מאז שהתבלבלה בין עודד מנשה לכבשה שושנה.


עברי לידר ברשימת 100 הגייז הלוהטים בעולם


אורנה בנאי על חברת הכנסת: ”אישה חשוכה”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully