וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקינג: מירנדה קר מגיעה לטקס בלי תחתונים

שירות וואלה! סלבס

13.1.2014 / 10:59

טקס גלובוס הזהב שנערך בלוס אנג'לס כלל הרבה מאוד זוכים וכמה נאומים מרגשים. אך מה באמת הסעיר את עיתוני הרכילות בעולם? וואלה! סלבס מסכמת וקונה תחתונים למירנדה קר

רויטרס

מפורסמים הוליוודים יודעים שאם לא יעשו צ'ק אין בטקס פרסי גלובוס הזהב, הם למעשה נשארים מחוץ למסיבה הטובה ביותר בעולם. בדיוק בגלל זה, מעט מאוד מרשים לעצמם לסרב לצעידה על השטיח האדום. גם השנה, מלבד השמלות החגיגיות, טקס חלוקת הפרסים והנאומים, תועדו כמה רגעים קצת יותר ג'וסים.

מירנדה קר, לדוגמה, אמנם החליטה להבריז מהטקס הנוצץ - אך בכל זאת גנבה את ההצגה. איך היא עשתה זאת? האקסית המפורסמת של אורלנדו בלום הגיעה למסיבת טרום-הטקס ללא תחתונים. הכל בגלל שמלה נועזת שאילצה אותה להשאיר את הלנז'רי במגירה. Fever!

מירנדה קר. GettyImages
לא כולם יכולים לעמוד בזה. מירנדה קר נועזת/GettyImages

ליאונרדו דיקפריו, לעומתה הפציע בתחתונים (וחליפה), אך את חברתו הדוגמנית דווקא לא טרח להזמין. במקומה הגיעה אמו, שנראתה מרוצה מאוד מזכייתו של בנה השחקן על תפקידו בסרט "הזאב מוול סטריט". האם לטקס האוסקר הגדול יגיע בליווי מיס ויקטוריה'ס סיקרט? רק הזמן יגלה.

את ההערה שקיבל מטינה פיי, אגב, כפי הנראה דיפקריו יזכור לעד. בעת שהוזמן להגיש את הפרס, אמרה הקומיקאית: "כמו וגינה של סופרמודל, מחאו כפיים לדיקפריו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ליאונרדו דיקפריו. GettyImages
ילד של אמא. ליאונרדו דיקפריו ואמו/GettyImages

בעונת הפרסים הקודמת, ג'ניפר לורנס נפלה בדרכה לבמת האוסקר, כשהתסבכה בשמלת הקצפת שלבשה. בדיוק כמו אז, גם שנת 2014 התאכזרה (מעט) לשחקנית. במהלך ראיון עם ריאן סיקרסט, בו דיברו השניים על האאוטפיט של מיס לורנס, נפל אחד מצמידי היהלומים שענדה. ביש-גדא, זה אתה?

וואלה! סלבס רוצה לסיים בנשיקה מתוקה, ולכן בחרה ברגע זכייתה של איימי פוהלר, שקטפה את פרס השחקנית הקומית על תפקידה ב"מחלקת גנים ונוף". מרוב התרגשות, תפסה השחקנית את סולן להקת U2, בונו - והדביקה את שפתיה לשפתיו. הקהל, כמובן, יצא מהכלים. xo!


בכל בוקר, צהריים, ערב ולילה, וואלה! סלבס צועדת על השטיח האדום בדרכה למקרר.


התפנית המקצועית של אור דניאל

נתפס על חם! אושרי כהן מצייר גרפיטי

סיבוב ב': פמלה אנדרסון התחתנה עם הגרוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully