וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי, אמא! רותם סלע ילדה בת שנייה

וואלה! סלבס

28.1.2014 / 21:55

השחקנית הפוטוגנית הפכה היום לאמא לשתיים, אחרי שילדה את בת משותפת עם אריאל רוטר, נצר למשפחת האופנה קסטרו. כעת, בייבי אן היא אחות גדולה. וואלה! סלבס להיות איתן

זה היה בלתי נמנע, אבל בתום הריון נוסף שבו לא ראו על רותם סלע את הבטן שסחבה, היא ילדה היום (ג') בת שנייה. מדובר בייבי גירל נוספת לשחקנית-דוגמנית ובעלה, איש העסקים ונצר למשפחת אופנה מקומית, אריאל רוטר, שהביאו לעולם לפני קצת יותר משנתיים את בתם הבכורה - אן.

רותם סלע, אריאל רוטר. ראובן שניידר
אבו-אל-בנאת. אריראל רוטר ורותם סלע בתקופת ההריון/ראובן שניידר

בקיץ האחרון, נחשף כי סלע, שכיכבה בשנה האחרונה בכמה סדרות על המסך בהן "אבודים באסיה" ו"להיות איתה", מצפה לבייבי בפעם השנייה. את הבשורה, בני הזוג חגגו בחו"ל, כשסלע מוכיחה שעדיין לא רואים את הבטן בתמונות ביקיני לוהטות. עם הירידה בטמפרטורות, סלע כיסתה את עצמה - אך שמרה על גזרה נאה כתמיד.

אחרי שחשה בצירים, סלע ובעלה הובהלו לחדר הלידה שבבית החולים איכלוב שבתל אביב, כך שאחרי סשן נשיפות ודחיפות, הגיחה הבת השנייה שלהם לעולם שכולו זוהר ואופנה. הבייבי, ככל הנראה תלבש בעיקר את הבגדים של קסטרו, אימפריית האופנה של סבא וסבתא אתי וגבי רוטר, ותבלה בקרוב שעות איכות עם תהילה, בתם הקטנה של חבריהם הטובים (והמפורסמים) של הוריה, יעל גולדמן ואורי פפר. גל גדות, כעת תורך (טוב, או שאחרי "וונדר וומן").


וואלה! סלבס לא יכולה לחכות לרגע שבו היא תהפוך לאמא. של מקור כל הרע והמכוער בעולם, כמובן.


אריזה משפחתית: רותם סלע ובעלה הורים למופת

רותם, שימי לב: ”טמטמת ההיריון נשארה אחרי הלידה”

אחלו לרותם סלע, בעלה והבייבי כל טוב גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully