וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הביך את אייל גולן בהופעה?

וואלה! סלבס

31.12.2013 / 0:15

אורחי החתונה של הסטייליסטית ליאת אשורי, נהנה בין השאר מדואט של עופר לוי עם גולן. מי שפחות נהנה, היה ”הזמר הלאומי” שהובך אל מול כולם וירד מהבמה. וואלה! סלבס מלבינה

לוואלה! סלבס היה קצת מוזר שבאירוע עמוס מפורסמים, כמו החתונה של הסטייליטסית ליאת אשורי, לא היתה ולו תקרית מביכה אחת (אם לא מתייחסים להתעלמות של בר רפאלי מציון ברוך). אבל אל דאגה, היא פשפשה ואף מצאה פדיחה לא קטנה.

במהלך האירוע, עלה לבמה הזמר עופר לוי, שביצע מספר שירים. בזמן ההופעה לוי אף הזמין את אייל גולן על מנת לשיר איתו את הדואט המפורסם שלהם - "רצתי אחרייך". השניים שרו והקהל הריע, כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי מתעסק? אייל גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל מה, רגע לפני סיום השיר, החליט לוי, בצעד לא ברור, לצעוק לתוך המיקרופון את צמד המילים "הוא זכאי" שוב ושוב, בהתייחסו לפרשת אייל גולן והקטינות. על פי מספר נוכחים במקום, גולן חש באי נוחות, ומיהר לרדת מהבמה. "הוא עשה את זה באלגנטיות", סיפר אחד הנוכחים באירוע, "אבל ראו שהוא לא הרגיש בנוח עם זה בכלל".

גם מקורבים לגולן גילו לוואלה! סלבס כי היה מדובר במעשה מביש, "אין ספק שזה היה מביך, ממש לא לעניין. אייל פשוט התבייש ולא הבין למה הוא עושה את זה. אבל הוא מכבד את עופר ולא רצה לברוח בהפגנתיות".


וואלה! סלבס עדיין מריירת על פוסטרים של עופר לוי ולאה לופטין. כן, היא גם משחזרת את תנועות הריקוד של השיר "הכל פתוח".


אקס פקטור: המתמודד שלא החליף תחתונים מאז האודישנים

ביג מאמא: ליהיא גרינר משתוללת בברית של הבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully