וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר הטריד את בר רפאלי - ונעצר לחקירה

וואלה! סלבס

29.12.2013 / 11:11

בן 17 שכנראה מאוד התלהב מהטופמודל, השיג את מספרי הטלפון של בני משפחת רפאלי - והחל להטריד אותם בשיחות. לאחר שהוגשה תלונה, הוא נעצר לחקירה. וואלה! סלבס מציקה

לא קל להיות בר רפאלי? ברור שלא. אם לא די בעובדה שאת כל הזמן נרדפת על ידי צלמי פפראצי וצריכה להיראות במיטבך (פחות או יותר), כעת, הטופמודל נרדפת גם על ידי מטריד אלמוני.

מתברר שבשבועות האחרונים, צעיר בן 17 הטריד את הדוגמנית וכן את בני משפחתה. על פי גורמים במשטרה, אותו תיכוניסט השיג את מספרי הטלפון של משפחת רפאלי, תוך כדי שהוא מתחזה לאחיה הצעיר - אז, החל לצלצל אליהם בכל שעות היממה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלא שהוא התאהב בה? בר רפאלי ב"אקס פקטור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי מקורבים למשפחה, הצעיר צלצל מספר פעמים לרפאלי רק בכדי לשמוע את קולה. אחרי שבני משפחתה של הדוגמנית הבינו כי מדובר במטרד של ממש, הם ביקשו ממנו להפסיק. עם זאת, המעשה גרר איום על כל קרוביה של רפאלי, שאם יערבו את המשטרה בעניין - רק יחמירו את המצב.

לבסוף, לאחר שהבינו כי אין מנוס, פנו רפאלי ואמה לתחנת המשטרה, שם הגישו תלונה נגד ההטרדות. המשטרה עלתה על עקבותיו של החשוד, תושב אשדוד, כך שהבוקר (א') הוא נעצר על ידי חוקרי צח"מ מרחב ירקון. לדבריו של החשוד, הוא ראה את הבלונדה על המסך ב"אקס פקטור" והיא מצאה חן בעיניו. נהדר.


וואלה! סלבס מקווה שבר לא תגיש גם נגדה תלונה על ניסיון התחזות, לא מוצלח במיוחד.


בר הגיע לבילוי בחתונה במכנסי עור צמודים

מי הרס לניקול ראידמן את חג המולד?

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully