וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמש עובדות שלא ידעתם על ריקי מרטין

וואלה! סלבס

28.12.2013 / 0:02

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# אגדת הפופ הלטינית, ריקי מרטין, חגג השבוע 42 שנים של נענועי עכוז - אבל את הקריירה שלו, הזמר המסוקס הזה התחיל בכלל בפרסומת (עם יופי כזה, אין פלא). כשהיה ילדון בן שש, הפציע מרטין לראשונה בקמפיין על מסך הטלוויזיה. מאוחר יותר כבר הפך להיות סולן של להקה ומשם הכל היסטוריה.

# רגע לפני הפריצה הגדולה שלו בתעשיית הבידור העולמית, היה מרטין מפורסם בעיקר בזכות טלנובלה אחת בה כיכב. כן, מתברר שהזמר המסוקס יודע גם לשחק ובצעירותו גילם תפקיד בטלנובלה “Alcanzar una Estrella” . הכי גיי!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקסי! ריקי מרטין/מערכת וואלה!, צילום מסך

# אגב, אם תיתקלו יום אחד בריקי החמוד ותרצו למשוך את תשומת לבו, נסו להשתמש במילה "קיקי". למה? זה השם שנתן לו אביו כשהוא היה קטן, כך שמאז ועד היום, זהו שם החיבה של הבחור.

# חיבה או לא, יחסיו של מרטין ואביו ידעו ימים לא כל כך טובים. בצעירותו, התגרשו הוריו של הזמר כשאביו, החצוף יש לומר, ביקש מהילד המבולבל לבחור בינו לבין אימו. הדבר, גרם לבהלה אצל הכוכב, שהחליט בצעד מחאתי לנתק כל קשר עם אביו למשך יותר מעשור. אבל סוף טוב הכל טוב - השניים השלימו.

# ועוד פרט קטן, רק למקרה שהחתיך ההורס יגיע אליכם לארוחת ערב. תשתדלו לא להגיש בשר, עוף או כל דבר שבא מן החי. למה? כי ריקי המתוק הוא בחור צמחוני. תודו שלא ידעתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully