וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצוב: טהוניה לא תשתתף ב"ארץ נהדרת"

וואלה! סלבס

22.12.2013 / 16:02

זוכת "האח הגדול", היתה אמורה להשתתף במערכון של תכנית הסאטירה וערכה חזרות - אך אז, טהוניה ביטלה את השתתפותה ברגע האחרון בעקבות נסיבות מצערות. וואלה! סלבס לא כיף

מי שעוקב אחרי חשבון האינסטגרם של זוכת "האח הגדול", טהוניה רובל, בוודאי שם לב לתמונה המשעשעת שהעלתה המתוקה בשבוע שעבר - זו שבה היא מצולמת עם אילן פלד, במהלך צילומים למערכון עבור התכנית "ארץ נהדרת".

על פי מידע שהגיע לוואלה! סלבס, רובל היתה אמורה להשתתף בקטע מתוך התכנית בכיכובם של פלד ויעל פוליאקוב - שמצטרפים לעונה החדשה של התכנית שעושה קאמבק למסך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא תוכל להצחיק, כרגע. טהוניה רובל עם אילן פלד/מערכת וואלה!, צילום מסך

במערכון, בו מצולם קליפ מחווה למלכת הפופ מדונה, טהוניה היתה אמורה להפציע לצד עוד מספר אנשים שחומי עור - אלא שברגע האחרון נאלצה רובל לבטל את השתתפותה בצילומים בשל נסיבות מצערות.

רובל, שהיתה אמורה להגיע מחר (ב') לצילומים, התקשרה להפקת התכנית והודיעה להם שלצערה היא לא תוכל להשתתף במערכון - מכיוון שסבתה האהובה נפטרה. בהפקה השתתפו בצערה וחזיקו אותה על אובדנה, כך שייאלצו, כאמור, לצלם את המערכון בלעדיה.

עופר רפאלי, מסוכנות MC2, המייצגת את רובל, מסר כי "בשל האירוע המצער במשפחתה, טהוניה לא תוכל לקחת חלק בקטע הומוריסטי. היא תשמח לעבוד איתם בעתיד".


וואלה! סלבס משתתפת בצערה של רובל, אבל גם מוציאה את מחוכי השפיצים מהארון.


מה? אסתי, בר ואייל גולן במסיבה אחת

מבזק: ירדן הראל לא תמשיך ב”חדשות הבידור”

רכלו על טהוניה ושלחו לה איחולי ניחומים בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully