וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה: דנה פרידר מסתבכת עם המשטרה

וואלה! סלבס

15.12.2013 / 11:11

כוכבת הילדים שרגילה להשתולל ולקפץ בדרך כלל, נאלצה למצוא את עצמה מבלה דקות מורטות עצבים בחברת כמה שוטרים אמיצים - שהוזעקו על ידי עוברי אורח. וואלה! סלבס צ'קלקה

הו, לא! דרמה לא קטנה עברה על דנה פרידר בסוף השבוע האחרון. כוכבת הילדים בסך הכל הגיעה לעוד יום של צילומים, אבל מצאה את עצמה מוקפת בשוטרי משטרת ישראל וכמה סקרנים שהתקהלו סביבה מכיוון שחששו לחייה.

ועכשיו להסבר: בסוף השבוע האחרון, הצטלמה פרידר לסדרת האינסטגרם הראשונה של ערוץ הילדים, בעיר הרצליה. במהלך הצילומים הוזעקו למקום שלוש ניידות משטרה, שקיבלו דיווח על בחורה שצורחת בקולי קולות - בגלל שאלמוני רעול פנים מנסה לשדוד אותה.

דנה פרידר. אביב חופי
הלו, משטרה? דנה פרידר/אביב חופי

השוטרים שהגיעו למקום, מיהרו לעצור את השודד. אך לאחר בירור קל, התבהר לשומרי החוק כי מדובר בעצם בצילומים לסדרה החדשה - וכי רעול הפנים הוא בעצם שחקן מקצועי שמגלם אדם רע במיוחד.

השוטרים הסבירו לאנשי ההפקה כי קיבלו דיווחים מעוברי אורח שהתלוננו כי במקום נמצא שודד חמוש. מה שנראה מלחיץ יותר, היא העובדה כי מאחר שמדובר בסדרת אינסטגרם - שמצולמת כולה במכשירים סלולריים - לא נכחו במקום מצלמות שיכלו להעיד על כך שמדובר בצילומים לטלוויזיה.

לאחר מספר דקות, השוטרים התנצלו בפני אנשי ההפקה, הרגיעו את האזרחים והמשיכו הלאה אל עבר הפשע הבא - כשפרידר ממשיכה להעמיד פני נשדדת. אגב, את התוצאות תוכלו לראות החל מה-18.12 באינסטגרם של ערוץ הילדים.


וואלה! סלבס ניסתה פעם לשדוד את עובד מהסביח, אבל הוא הצליח לתעתע בה עם העמבה החריפה. הוא יודע מה עושה לה טוב.


נמאס! עוד דרמה בחייו של ג'סטין ביבר

משבר כלכלי? ניקול ראידמן פותחת חנות חדשה

  • עוד באותו נושא:
  • דנה פרידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully