וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אייל גולן חוגג בחדר חזרות

וואלה! סלבס

13.12.2013 / 0:00

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: נינט מנסה סולו גיטרה ובר רפאלי צוללת בלב ים. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של מאמא ספירס. עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואף. חנה ספירס/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה יוסי, נינט?

חנה ניסתה בוזוקי, עברה לדומרה, פריטה על יוקללה, רע עם קאנון, קצת בס חשמלית, ניסיון מר עם צ'מבלו, מעבר חד לפסנתר, קפיצה על אבוב, לחיצה על עוגב, אולי בסון, עם הגלוקנשפיל זה מת ועכשיו נקישה על תוף מרים. הכלבה וירטואוזית ולא צריכה להתחמם בזנבו של אחד מכלבלבי להקת הקולקטיב. נינה, לעומתה, תמשיך עם הגיטרה. היה טוב, היה יוסי.

אייל גולן מחלטר

הזמר המפורסם מפציץ את הפיד בטברנה ועשרות נגנים. יאדה יאדה. בסיום הוא אפילו מכוון את המצלמה לפניו ומחלטר בפרסומת להלבנת שיניים. גם כשחנה הפכה ל"הכלבה המפורסמת", היא נאלצה לעבוד ב"ראנץ' דוגז" והצטלמה כפרזנטורית של המקום. אחרי חקירות, סירנות, חוק וסדר - לא קל לשוב לחיק החיים. פףף, סתם.

לירז צ'רכי מפנה את הגב

לירז צ'רכי מברישה חלות בביצה טרופה לקראת שבת, במקום את הפרווה המגרדת של חנה. מה הסיפור? האם אין לה את האף הכי רטוב? עור ורוד? ישבן עם גרוב? טיקים כובשים? שפם עוקץ? זקן מתכתי? בטן קרחת? פיהוק וריר? הנביחה הגאה בעולם (לייק, גייז)? אה! אה? אה?!

בר רפאלי יודעת ש"ח ח חנ חנה ספירס"

חנה שונאת (%#*%#) מגלשות. לפחות מאז הפעם בה הגליץ' התפקשש והפך לדאחקה במשפחת ספירס. נראה שאצל בר רפאלי הדברים הרבה יותר קלים. בניגוד לחנה, זאתי יכולה לפרוש מגלשה ניידת בלב ים ולהחליק למים תוך צווחה מאולצת - אבל הכל בסדר, מוצ'צ'וס. מאחורי כל הקולנס הזה, יש כיתוב "ח ח חנ חנה ספירס" על הקיר של בר.

ג'יזל מרחיקה את בריטני

כשחנה ינקה, זה לא נראה ככה. סליחה אמא בריטני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully