וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך קוראים לתינוק של גדעון סער וגאולה אבן?

וואלה! סלבס

10.12.2013 / 15:34

בטקס ברית מילה מצומצם, שנערך בבית פרטי בצפון תל אביב - חשפו שר הפנים ואשת החדשות את שמו של יורש העצר הטרי לבית סער-אבן. רוצים לדעת איך קוראים לו? וואלה! סלבס קאט

עידו ויונית אולי לקחו את הזמן עד שהחליטו על שמו של בנם הפעוט, אבל גדעון סער וגאולה אבן היו מהירי החלטה. לפני שעות ספורות היום (ג'), נערך טקס ברית המילה של התינוק החדש של השר ואשת החדשות - שם גם גילו מה יהיה שמו של יורש העצר. אם תהיתם, מדובר בשם עתיק ובעל קסם היסטורי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השר גדעון סער, בטקס ברית המילה של בנו דוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוכנים? בטקס שנערך בביתם התל אביבי של בני הזוג אבן את סער, ההורים הטריים התרגשו לספר שהחליטו לקרוא לבנם, שנולד לפני שבוע, דוד. נכון, דוד סער - שהוא בנו של שר הפנים המכהן ואחת מנשות החדשות המוערכות ביותר במדינה - וקרוי על שמו של מלך ישראל התנ"כי. "בשעה טובה זכיתי להביא את בני בבריתו של אברהם אבינו", כתב סער בעמוד הפייסבוק שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע לפני הלידה. סער עם גאולה אבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

דוד, בן שמונה ימים בסך הכל, תואר על ידי אביו כ"יפה, מתוק ושלו" - רגע אחרי לידתו. הבייבי הוא אחיהן הקטן של שתי בנותיו של סער (47) מנישואיו הקודמים ושל שלושת ילדיה של אבן (בת ה-41) מנישואיה לעמית אוברקוביץ'. שנה אחרי שנחשף הרומן בין השניים וקצת יותר מחצי שנה אחרי שנישאו - כעת השניים הם משפחה מורחבת לכל דבר. מזל טוב!


וואלה! סלבס בחרה לקרוא לבייבי של הארנבת שלה - ברוריה. אבל רק כי השמות פסיה, חביבה ותקווה, כבר נתפסו על ידי השכנות רביבה וסיליה.


חופשה בזוג: את מי לקח עפר שכטר לחו”ל?

הלו אנד וולקאם: ליהיא גרינר והתינוק נסעו הביתה

רכלו על הבייבי החדש של גדעון וגאולה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully