וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה חוליו איגליסיאס ביטל הופעה עם קטלין רייטר?

וואלה! סלבס

10.12.2013 / 12:16

הזמר והמאהב הליטיני החליט לבצע דואט עם הזמרת הישראלית במופע האחרון שלו - אך רגע לפני, כנראה שהתחרט והחליט לבטל את האירוח על הבמה. למה? כנסו. וואלה! סלבס לא בסולם

אחת הגדולות של זמרים טובים, היא לדעת מתי לוותר ולא לשיר בכוח. אחד מאותם אמנים שכאלה - הוא חוליו איגלסיאס, שנחשב לאחד מהזמרים הלטיניים הגדולים בדורו.

איגלסיאס, שהופיע בישראל בחודש שעבר, רצה מאוד לשיר את אחד משיריו בהופעה המקומית, כדואט עם זמרת ישראלית. אחרי שנעשו פניות למספר אמניות גדולות, הוחלט בסופו של דבר שמי שתזכה בכבוד היא זוכת "דה וייס" המוכשרת - קטלין רייטר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסוף לא. חוליו איגלסיאס וקטלין רייטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתום פגישה קצרה של הזמרת ומאהב הלטיני, השניים נכנסו לאולם החזרות, על מנת לעבוד על הדואט המשותף. עם זאת, לאחר מספר נסיונות, הבין איגלסיאס שהוא לא ממש מסתדר עם הטונים הגבוהים של הגברת רייטר.

אז מה קרה? הזמיר החליט שעם כל הכבוד, הוא מעדיף לוותר על החוויה הווקאלית. מפיקי המופע פנו למנהליה של קטלין, התנצלו והסבירו שבעקבות בעיות כאלו ואחרות - הם נאלצים לוותר על שיתוף הפעולה הבימתי הפעם.

מנהליה של קטלין מסרו בתגובה כי "אכן נעשתה פנייה, אך לצערנו, לבסוף הדבר לא יצא לפועל".

זאב אייזק, מפיק האירוע, מסר בתגובה: "קטלין אכן היתה אמורה לשיר עם חוליו - אך בשל סיבות השמורות עם חוליו, הוא העדיף לוותר".


וואלה! סלבס רצתה לשיר דואט עם מרים טוקאן, אבל היא עדיין מחפשת אחרי חורשת האקליפטוס.


חופשה בזוג: את מי לקח עפר שכטר לחו”ל?

הבראנץ’ של מיכל אמדורסקי והכלב הקטנטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully