וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תודה שריגשת": מפורסמים סופדים לספי ריבלין

וואלה! סלבס

4.12.2013 / 0:04

אנשי תעשיית הבידור המקומית קיבלו בעצב וביגון את הבשורה על מותו של השחקן האהוב, ספי ריבלין. "הוא האיש שהמציא את הבידור", כתבו על הקומיקאי המנוח. זו פרידתם

עריכה: יאיר דניאל, מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

תקופה עצובה מאוד עוברת על עולם הבידור המקומי. בשבוע שעבר, היה זה אריק איינשטיין שהלך לעולמו, ואמש (ג') - עם קושי רב בעיכול הבשורה הראשונה, הגיעה גם ההודעה בדבר פטירתו של השחקן והקומיקאי ספי ריבלין. ידוענים רבים הגיבו בשעות שלאחר מותו לידיעה הקשה, בציוצים ברשתות החברתיות ובשיתוף תמונות.

"בגיל 8 השתתפתי בתחרות שירה, מנחה הערב היה ספי ריבלין", כתב בצער הראל סקעת, "כשעליתי לקבל את הפרס הוא אמר לי את אחד המשפטים היפים שאמרו לי בחיי. פניו כשאמר, חקוקים לי בראש עד היום והיוו לי כוח ותקווה", כתב. "הוא היה גאון בעיני, כאלו שלא מייצרים פה הרבה. זו אבידה עצובה מאוד. נוח על משכבך בשלום פיסטוק שלנו".

גם השופט רני רהב כתב כי "ספי ריבלין אמן ענק הלך לעולמו, איזה שבועיים של אבל על ישראל. ספי המציא את הבידור, ונלחם במחלתו כמו אריה ענק! יהי זכרו ברוך". אליו הצטרף גם אייל גולן, שהסביר כי מדובר ב"שחקן ואחד האנשים הכי מצחיקים שידעה הארץ הזאת, שהלך הערב לעולמו. תודה רבה לך ספי שנתת לנו להתרגש ממך כאדם ושחקן ולצחוק ממך כבדרן ענק. יהיה זכרך ברוך!", כתב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

גיא פינס שיתף תמונה של ריבלין, בה הוא מצוי בבית החולים, מחייך כהרגלו ומחזיק בשלט, בו נכתב "היי גיא. תודה על ההתעניינות שלכם. אני מרגיש יותר טוב מהאנשים באח הגדול. להתראות".

לרצף ההספדים, הצטרפו גם אנשי ציבור נוספים, בהם עידן יניב, מיקי בוגנים ושירי מימון, שכתבה "שחקן ובדרן ענק, גדלתי עליו תמיד הצליח לרגש אותי ולהצחיק עד דמעות. הסבל הסתיים עכשיו נוח על משכבך בשלום. תודה שהשארת זכרונות נהדרים".


וואלה! סלבס עצובה גם הלילה. מאוד.


אנשי תרבות: "ספי היה רימון נפץ של הומור וכישרון"

נתניהו ספד לריבלין: "הצחיק דורות של ישראלים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully