וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה פוליקר סירב להופיע עם משה פרץ

וואלה! סלבס

4.12.2013 / 9:01

נראה שלמרות שפרץ נחשב לאחד הזמרים המבוקשים ביותר בארץ - יש מי שאומר לו 'לא'. אחד כזה הוא פוליקר, שוויתר על ההצעה להופיע איתו במופע גדול חדש. וואלה! סלבס סרבנית

אם חשבתם שזמר מפורסם כמו משה פרץ, יכול להשיג הכל בחיים - כדאי שתמשיכו לקרוא ותגלו שלא ממש. מקורות יודעי דבר, סיפרו לוואלה! סלבס כי בהפקת המופע של פרץ, שבקרוב מאוד יעלה על הבמה בהיכל נוקיה בליווי של מאה נגנים מכל רחבי העולם, רצו לנסות לשלב אמנים שונים לצדו.

אי לכך, פנתה הפקת המופע למנהליו של הזמר יהודה פוליקר, שנחשב לאחד האמנים שלא מרבים להראות את פניהם בציבור - והציעו לו לשתף פעולה עם המסלסל החמוד. אלא שפוליקר, לא ממש שש לשתף פעולה והודיע למפיקי המופע שלמרות הכבוד הגדול, הוא מוותר. באסוש.

משה פרץ. נמרוד סונדרס
מי רוצה לשיר איתי?/נמרוד סונדרס

שלומית עמיר תקשורת ויח"צ, המייצגת את פוליקר, מסרה בתגובה כי "לשמחתנו, יהודה מקבל פניות לאירוחים ושיתופי פעולה מצד אומנים רבים. כמוכן נעשתה פנייה מטעם הפקת המופע של משה פרץ לאירוח של פוליקר במופע. יהודה מעריך מאוד את משה כזמר ואומן, אבל עקב אילוצי זמנים הקשורים להקלטות אלבומו החדש נבצר ממנו להשתתף ולכן הרעיון לא הבשיל".

ממשרד יחסי הציבור, המייצג את פרץ, מסרו בתגובה: "משה פרץ מתרגיש לקראת שני הקונצרטים הגדולים שהוא יקיים בתל אביב, לעיני 22 אלף צופים - בהם ישיר את מיטב להיטיו, בעיבודים שונים".


וואלה! סלבס קיבלה הצעה לשיר עם שרהל'ה שרון, אבל סירבה אחרי שביקשו ממנה לתת את הפרחים לצה"ל. היא לא פראיירית.


אורנה בנאי על ח"כ איילת שקד: ”אישה מחשיכה”

מירי בוהדנה הפכה למורה פרטית?

רכלו על הביטול שקיבל פרץ גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully