וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרת גוש והארוס עוברים דירה

וואלה! סלבס

3.12.2013 / 0:04

אה-אה-אה-ארזתם לבד? שלושה חודשים אחרי שהתארסו, הזמרת החליטה לאחד כתובות עם בן זוגה יובל סיגלר. בימים הקרובים, השניים יעברו לדירת אוהבים חדשה. וואלה! סלבס מזדנגפת

תושבי אחת השדרות הכי מפורסמות בתל אביב? קבלו את הזוג החדש שעבר לשכונה: אפרת גוש ויובל סיגלר. כשלושה חודשים אחרי שהתארסו, לוואלה! סלבס נודע כי הזמרת ואיש התקשורת עוברים בימים אלה לדירה זוגית חדשה, שיחלקו באזור שדרות רוטשילד של העיר הגדולה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיבוב בשכונה. אפרת גוש ויובל סיגלר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים האחרונים, ארזו בני הזוג את תכולת הדירות שבה חיו בנפרד - זאת למרות הצינון הקל (שמגיע עם עונת המעבר. תרתי משמע) - רק כדי לעבור למעונם המשותף הנוצץ, כראוי לשני אנשים שבקרוב יעמוד תחת החופה ויאמרו אחד לשנייה "איי דו". השניים האלה כנראה שעושים הכל הפוך, כך שקודם קבלו החלטה על חיים משותפים לנצח נצחים, ורק אז בחרו את המעון רשמי שלהם.

נכון, את הטבעת גוש אולי קיבלה במפתיע, אחרי שבועות ספורים של זוגיות, אבל את הבית החדש היא וסיגלר צפויים לחלוק הרבה יותר זמן. כעת תוכלו לתפוס את הזמר והגבר שלה, שגם כך נוהגים לפקוד את המסעדות ושאר מקומות הבילוי באזור לעיתים תכופות, אפילו יותר אם תגיעו לאזור שבין כלבו שלום לתיאטרון הבימה.


וואלה! סלבס עברה לאחרונה לגור בפחון משודרג, לקראת החורף. מלכה.


אפרת גוש והארוס בטיול רומנטי

יום הולדת? בריטני ספירס והחבר רוצים לישון

רכלו על הבית החדש של אפרת גוש בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אפרת גוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully