וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 דברים שלא ידעתם על בן סטילר

וואלה! סלבס

30.11.2013 / 2:09

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# הרבה לפני שבן סטילר הפך לאחד הכוכבים הכי לוהטים ומבוקשים בגבעות הוליווד, הוא החל את דרכו בשואוביז כמתמחה על סט הצילומים בתכנית האירוח של אלן ת'יק. זה היה ממש מזמן בשנת 1983. מאז, כאמור, הפך סטילר לאחד השחקנים היותר מוערכים בתעשייה.

# אך לא רק שחקן. נראה שלסטילר יש עוד מספר איכויות מלבד כשרון המשחק שלו. בעבר, כך מספר גיא עוזרי - המנהל האישי של מדונה - בספרו, היה סטילר מתופף לא רע בכלל בלהקת בנים, שנקראה "עונש מוות". מלחיץ.

# אבל כמו לכל כוכב מצליח, גם לסטילר החמוד יש הפרעה לא רצויה. בשנת 2005, אובחן השחקן כסובל מהפרעה דו-קוטבית. אם לא די בכך, מתברר שזה גם עובר בגנים המשפחתיים. טוב, עכשיו זה מסביר את רוב התפקידים שלו.

בן סטילר. Michael Buckner, GettyImages
יהודי גאה. בן סטילר/GettyImages, Michael Buckner

# סטילר הוא ללא ספק אחד השחקנים היותר עשירים בהוליווד, אבל זה לא מה שמנע ממנו מלהשתתף בתכנית "מי רוצה להיות מיליונר" ב-98', אז גם זכה בפרס של 32 אלף (!) דולר. לצערו, הוא הפסיד בשאלה על פרס של כ-250 אלף דולר, זאת גם לאחר שהשתמש בעזרתה של אמו כ"גלגל הצלה" (שלא ממש עזר). באסוש.

# וכן, יש גם קשר יהודי מן הסתם. אביו של השחקן המצחיק, הוא ממוצא אשכנזי, כיוון שנולד באוסטריה. אמו, שנולדה באירלנד, החליטה להתגייר, על מנת שתוכל להינשא לאביו - כך שסטילר החמוד, הוא 100% יהודי. השם ירחם.


לא תודה: אמריקנים שלא היינו שמחים לראות בארץ

רכלו על בן סטילר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully