וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: ליהיא גרינר זוללת אצל ה"רויאל שף"

ליהיא גרינר

24.11.2013 / 0:00

הריון? הזדמנות מצוינת עבור מיס טראש לבחון מאכלי עדות. ואז גם שקשוקה אסלית, פלאפל, מרק צח ולקינוח - שמנת וסוכר. צפו בליהיא אוכלת וצוחקת. ושוב אוכלת. וואלה! סלבס סיר

אחראית וידאו: בת גולן עריכה: רן צימט

רעבים או שבעים? כי אחרי שתראו את ליהיא גרינר, מלכת טראש פר-אקסלנס פלוס בטן של החודש התשיעי להריונה, זוללת מטעמים כשהיא עוברת בין המסעדות של משתתפי "רויאל שף" - הדוקו-ריאליטי החדש של yes - כנראה שתרצו לחטוף נשנוש (או סעודה בת חמש מנות, אבל מי סופר).

כדי לבחון את משתתפי הריאליטי ולקבל אותם לעולם שכולו זוהר, גרינר עברה בין מזנון למסעדה לבקשתה של וואלה! סלבס - כשהיא בוחנת את המאכלים המיוחדים של כל אחד ממשתפי התכנית שתגרה לכם את התיאבון.

קודם כל, הגיעה לשני ירושלמי (אחת האחיות העיראקיות) ממסעדת דוד חביב ובניו, שצחקה ובדקה האם ליהיא רעבה. "אני לא נראית רעבה?", ענתה בצחוק, כשהיא בוחנת את המעיים הממולאים, או כמו ש"אנחנו הפולנים קוראים לזה - קישקע", הסבירה.

ליהיא גרינר. דייב שחר
פה גדול! ליהיא גרינר טועמת/דייב שחר

אחרי שגילתה שלא יגישו לה קינוח, גרינר המשיכה לפגישה עם בינו גבסו, הלא הוא ד"ר שקשוקה. "אני טריפוליטאית, אלה השורשים שלי", סיפרה ליהיא שהוסיפה שהיא "רוצה הכל מהכל". אחרי שמר שקשוקה הכין לה את הצלחת, בדקה איתו למה הוא בוכה הרבה במהלך הסדרה. "אני מאוד רגיש", הסביר ד"ר שקשוקה.

התחנה הבאה היתה בפלאפל גבאי, שם לירן גבאי הסביר לה כי "קודם מריחים ואז טועמים את המרק, ממש כמו יין". גזר הדין של ליהיא? "זה מושלם". מתברר שבינו טוען כי מדובר ב" מרק שהוא תרופה לכל המחלות, כולל סכרת ושפעת חזירים. האנגלים התאהבו בזה".

אבל לא כמו האוכל המתוק שגרינר חוותה במסעדת באבא יאגה, אצל מריה פיסנץ, שכמעט גרם לה לצירים במקום. "אני חצי פולניה, רוסיה, אבל פולניה", סיפרה ליהיא שבנוסף - שמה הרבה סוכר על הכל. לבריאות.

רויאל שף תשודר ב- yes comedy החל מהערב (24.11) בשעה 20:30.


וואלה! סלבס היתה אוכלת הכל. כולל המפה והסכו"ם.


הסלבס חושפים: מה המאכל האהוב עליהם?

רויאל שף: לאתר הרשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully