וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הכוכבת שתמכה באייל גולן וחזרה בה?

וואלה! סלבס

22.11.2013 / 0:50

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: הראל סקעת מפחד משירי מימון, מרינה קבישר עם הגולן. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של מאמא ספירס. עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואף. חנה ספירס/מערכת וואלה!, צילום מסך

איפה מבלה עומר אדם?

הלב של חנה ספירס נסדק כשעומר אדם סרב לבוא למסיבות החשק שלה. היא אפילו טרחה וסיפרה לו שקוד הכניסה הוא "פימפ דוג" ושהערב מגיע לשיא בפטריות דוגלי יקרות שעולות יותר מכליה. הוא אמר לא. למה? בגלל הטיול ג'יפה שהוא עושה עם דו גלגלי מקפץ. לא צריך. ביי.

"הכוכב הבא"? ההפקה מרמה

בלי כתובית התנצלות, בלי אזהרה ובלי אסי עזר מגמם מול רני רהב - ככה הפקת "הכוכב הבא" מרמה את הצופים. מתברר שאסתי גינזבורג בקושי מצליחה להיכנס לפריים, כי נסקה לגובה עץ, וכל הנספחים שלידה נאלצים לעמוד על שרפרף. הטריק הזה לא יעזור במקרה של חנה. לכן לעולם לא תדרוך שם. אה, וגם בגלל הזמר המפורסם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נהגת חדשה? הראל סקעת משמיץ

בזמן ש"הכוכב הבא" נפלה לצניחה חופשית, "אקס פקטור" קופצת לתוך מכונית מרוץ ומעבירה להילוך חמישי. נכון, שירי מימון אחראית לזה. הראל סקעת, קולגת "כוכב נולד" עתיקה, הצטרף לנסיעה והפגין בעיקר פחד. למה? כי מקום 2 בעונה ה-1, מחזיקה בהגה – בעוד שחנה ספירס לוחצת על הדוושות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרינה קבישר: "העם עם הגולן"? כבר לא

בשבוע "הזמר המפורסם", מרינה קבישר העלתה את "העם עם הגולן". כשהסתיימה תקופת הצנזורה, היא הסירה את התמונה. מרינה והעם כבר לא עם הגולן. חנה בקוקטייל אבטיחים בלוס אנג'לס. בסדר, תבואו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • חנה ספירס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully