וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה: מתמודד "אקס פקטור" אושפז לניתוח דחוף

וואלה! סלבס

20.11.2013 / 0:07

בן גולן, שביצע שיר של אייל גולן ועבר את האודישן של תכנית הכשרונות - אושפז השבוע בבית החולים, שם עבר ניתוח חירום בבטנו. האם זה ישפיע על השתתפותו? וואלה! סלבס בריאות

יח"צ - חד פעמי

לדרמה הזו אפילו בר רפאלי לא ציפתה: בן גולן, אחד המתמודדים שעברו את שלב האודישנים המלחיץ של "אקס פקטור" - אושפז השבוע בבית החולים, שם הוחלט כי הוא צריך לעבור ניתוח חירום. כך ששירי מימון ורמי פורטיס יכולים להתווכח על היכולות הווקאליות שלו עד לשעות הקטנות של הלילה, אך לפי שעה, הוא מרותק למיטת החולים שלו.

בן גולן, אקס פקטור. אסף שמע,
החלמה מהירה! בן גולן/אסף שמע

גולן, ששר באודישן המיוחד שלו בתכנית את השיר "נולדת בשבילי" של אייל גולן (ללא קשר משפחתי!) בסגנון רוק-אנד-רול, חווה כאבים עזים בבטנו בסוף השבוע שעבר. כמה שעות אחר כך, גילה שהתוספתן שלו התפוצץ - כך שהרופאים הבהילו אותו לחדר הניתוח, שם הוציאו לו את האפנדציט. מאז, הוא מתאושש בבית החולים.

אם תהיתם, דעות השופטים, בהם עברי לידר ומשה פרץ, היו חלוקות לגבי טיב השירה שלו - אך עם זאת, גולן עבר את האודישן בהצלחה. כעת, הוא רק יצטרך להחלים ולחוש טוב יותר עד ליום שבת הקרוב, אז התכנית תעבור לשלב "מחנה האימונים", שבו בן עתיד להשתתף. ברוך רופא חולים וזה.


וואלה! סלבס שרה פעם מול שופטים, אבל הדבר היחיד שהצליח לרגש אותם הוא ריח חריף באוויר. אולי היא לא היתה צריכה לאכול קילו עמבה לפני האודישן?


צפו: מתמודדת ”אקס פקטור” כבר שרה בעבר על המסך

הפעם כשהיא עם צבע: ליידי גאגא עירומה

אחלו לגולן החלמה שלמה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אקס פקטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully