וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהקה האהובה על מדונה בדרך לישראל

וואלה! סלבס

19.11.2013 / 11:20

הגברים האוקראינים שהרשימו את מלכת הפופ, ואז רקדו לצדה על עקבים בקליפ מלהיב - מגיעים לתל אביב. המטרה: הופעה, צילומי וידאו אנטי-הומופביה ואולי גם שידוך. וואלה! סלבס סטילטו

חולמים לגעת באייקון הפופ האולטימטיבי - מדונה? ובכן, זה לא יקרה בתקופה הקרובה, אבל לפחות תקבלו הזדמנות לחוש את האנרגיות של הדיווה, בזכות כמה גברים חטובים שעבדו איתה לא מזמן - חברי להקת קזאקי. חברי הרכב הדאנס-פופ, שמפורסמים בזכות הקצב המסעיר והעובדה שבהופעות כולם רוקדים על עקבים דקיקים, בדרכם להופעה בתל אביב.

ההרכב המוזיקלי החביב על מדונה, שגם חטפה אותם לריקוד מסעיר בקליפ החושני ללהיט "Girl Gone Wild", מורכב מארבעה גברים לוהטים מאוקראינה - ששחררו בעצמם כמה שירים בשנים האחרונות, תוך כדי שהם מקפצצים על עקבי סיכה חדים. בשבוע הבא, ינחתו בארץ דווקא בכדי לצלם קליפ חדש שיוצא נגד ההומופוביה ברוסיה, בבימויו של רועי רז. חשוב? מאוד.

קזאקי. GettyImages
די להומופוביה, במיוחד בעקבים! קזאקי על הבמה/GettyImages

כשייסיימו עם המצלמות, הגברים יתפנו להופיע גם במסיבה של ליין הגייז האלקטרוני PAG. מעניין אם חברי קזאקי השריריים יצליחו לבצע את התנועות המורכבות על הבמה של מועדון "הבלוק" התל אביבי, ביום שישי הבא (29.11). מקסימום אם אחד מהם ימעוד וייפול אל הקהל, הוא ינחת על גבר חלומותיו שמבלה במסיבה - בגרסה כשרה, כמובן.


וואלה! סלבס רקדה על עקבים פעם אחת בחייה, מה שנגמר בנפילה ובמכתש קטן שנפער באדמה. אופס.


קים קרדשיאן שוב חושפת את המרפסת

בטן-גב: החופשה הלוהטת של עפר שכטר

רכלו על הלהקה האהובה על מדונה בפייסבוק

רוצים עוד קזאקי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully