וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה ביבי ושרה לא אוכלים בשר?

וואלה! סלבס

18.11.2013 / 15:46

ראש הממשלה ואשתו, שמארחים בימים אלו את נשיא צרפת ורעייתו בארץ, ביקשו שלא יגישו להם בשר בארוחת הערב המתקיימת היום (ב') בבית הנשיא. למה? וואלה! סלבס ירוקה

לשכת העיתונות הממשלתית

אין ספק שראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, יודעים לארח את חבריהם מעבר לים. אחרי שאתמול (א') ערך הזוג נתניהו ארוחת ערב מפוארת עבור חבריהם, נשיא צרפת פרנסואה הולנד ובת זוגו, העיתונאית ואלרי טריארויילר, התלוו לביקור ב"יד ושם" ונפגשו עם חברי כנסת - נהנתה החבורה מארוחת ערב חגיגית.

מה בתפריט? לחם חמוציות ואגוזי לוז, פרצ'ל ומקל ירושלמי, ממרח טחינה צפונית ורסק של עגבניות תמר. למנה ראשונה קיבלו הסועדים פילה דג צלוי עם אבוקדו, צמחי תבלינים ורימון ישראלי, ואילו למנה העיקרית הוגשו פילה בקר ברוטב פריגור, לצד סלט אנדיב ברוטב שמן זית עם אגוזי לוז קלויים.

ביבי נתניהו. לשכת העיתונות הממשלתית
בתיאבון. הזוג נתניהו לצד חברים/לשכת העיתונות הממשלתית

מלבד ארוחה דשנה, נהנתה החבורה גם מהופעה של הזמרת טילדה רג'ואן, ששרה עבור הזוגות שירים בצרפתית של הזמר המפורסם מייק בראנט. לאלו מכם שתוהים, הגברת נתניהו לבשה הפעם שמלה של המעצב גרשון ברם.

אממה, למרות שאמש, נגס הזוג נתניהו בפילה בקר טעים במיוחד, היום, ביקשו שבארוחת הערב שתתקיים עבור נשיא צרפת בבית הנשיא הישראלי שמעון פרס, לא יוגש להם בקר. למה? מתברר שהזוג המלכותי ממשיך לשמור על מסורת "meatless monday", בה פצחו בשבוע שעבר. כלומר, בימי שני הזוג נתניהו לא נוגע בבשר.


גם וואלה! סלבס לא נוגעת בבשר. כלומר, הגוף שלה.


צפו: טהוניה ובר רפאלי משתפות פעולה

אסי עזר מתנצל: ”לא מגן על מנצלי קטינות”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully