וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: סקאזי ואווה לימסוב נפרדו

וואלה! סלבס

17.11.2013 / 11:50

בתום שלוש שנות זוגיות ואחרי חשיפה שערורייתית משותפת בתכנית "מחוברים" - אשר (סקאזי) סוויסה ובת הזוג הבלונדינית אווה, החליטו להיפרד כידידים. וואלה! סלבס הנגאובר

קורע לב: הדי ג'יי סקאזי (אשר סוויסה) וחברתו, הדוגמנית אווה לימסוב, החליטו שהם מפרידים כוחות ומסיימים את הקשר הזוגי שלהם. את ההחלטה, השניים קיבלו אחרי כשלוש שנים של רומנטיקה - שכללו גם את החשיפה הזוגית הגדולה שקיבלו בתכנית הדוקו-ריאליטי "מחוברים", שהציגה את מערכת היחסים המורכבת שלהם.

לי קופר אביב-קיץ 2013. שי יחזקאל
כבר לא ידגמנו ג'ינס. סקאזי עם אווה לימסוב/שי יחזקאל

בשנה האחרונה, סקאזי בן ה-37 ולימסוב, שקטנה ממנו בעשור, חיו יחד בדירתו של הדי ג'יי בראשון לציון. מלבד קמפיין משותף לחברת אופנה (שקיבלו בזכות ההשתתפות בתכנית הדוקו-ריאליטי), הביצה המקומית זכתה לראות את השניים מתעדים תקופה ארוכה בחייהם - כולל סוג-של-בגידה מתועדת של הדי ג'יי, שמופיע מסביב לעולם, לעיני המצלמות.

בתקופה האחרונה, שמועות טענו כי לימסוב מנסה להיכנס להריון מסקאזי, במיוחד לאור הדיונים הרבים שהיו לשניים בנושא במסגרת הריאליטי. עם זאת, נדמה שכעת השניים יוותרו על החלום המשותף להיות הורים ויפנו כל אחד לדרך עצמאית, כשהוא ימשיך לבלות במקומות אקזוטיים ברחבי הגלובוס, והיא תפציע באירועי השקה שונים. חבל.

מנהלת יחסי הציבור של סקאזי, נידר עוז, מסרה: "אלה חייו הפרטיים של סקאזי ואני לא נוהגת להתערב בהם. לכן, לא ידוע לי דבר בקשר לעניין".

וואלה! סלבס נפרדה בסוף השבוע מהכבוד העצמי שלה, אחרי שאכלה לא פחות מ-113 המבורגרים, אבל בכל הפסידה בתחרות "אכול כפי יכולתך".

רני רהב ייחקר? הבלוגר הגיש תלונה נגדו

איזו מתמודדת ”אקס פקטור” כבר שרה בעבר על המסך?

רכלו על הפרדת הכוחות של הדי ג'יי והדוגמנית שלו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • סקאזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully