וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אור דניאל בקפיצת באנג'י ובר רפאלי פצועה

וואלה! סלבס

15.11.2013 / 0:22

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: רמי פורטיס דראג קווין וניקי מינאז' טוורקינג. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של מאמא ספירס. עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואף! חנה ספירס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אור קופצת לזרועותיו של דור, הוא לא תופס

ל..ללל...אא..לאאאאאאא! נו טוב. אור דניאל לקחה הפסקה מכל הקוצי מוצי של שבוע שעבר ועברה לספורט אתגרי. לא מדובר בסיבובי לשון הדדיים עם דור דמרי, אלא בפעילות אמיתית - קודם עלתה על מנוף, אחר כך קיבלה דחיפה מחברות "האח הגדול" ובום (בלי טראח), התעופפה באוויר ושבה להתמזמז בנחת. בדיוק כמו אז, כשחנה ירדה במדרגות לראשונה ואמא ספירס אמרה לה במבטא דרומי "בואי, מיי לאב, בואי". געגוע.

ניקי מינאז' שוב עושה טוורקינג, עם חברות

מלכת הטוורקינג, שהיא לא מלכת הכיתה, שוב עושה טוורקינג. הפעם עם עוד שתי חברות תחת אמיתיות, שיודעת לעשות את זה כמעט כמו מינאז'. חנה לא יכולה שלא לזעוק - די עם זה, יא חביבתי. את צריכה לעבור למוב הבא שלך. עכשיו כל פרגית מצלמת את עצמה בריקוד ישבן ומשתפת את צ'כונת יוטיוב. יאללה, מעתה דברים יותר אסתטיים.

רמי פורטיס דראג קווין, ולא משובט

פתאום צץ לו מר "אקס פקטור" בפיד, רמי פורטיס, והסיר את כל החששות של חנה לגבי תחפושת הקנגרו שאיתה היא מתהלכת בלילות, כשכל הספירסז ישנים. החל מהיום שאחרי מחר, היא תקפץ על רגליה האחוריות ותישא את כל העצמות הדנטליות בכיס הבטן שלה. הו, החופש כה משחרר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בר רפאלי פצועה, אבל עם ביקיני

היא צריכה לתבוע קצת צומי ולכן בר רפאלי הבעירה נקודת חן מהגוף המפוסל שלה - ועכשיו היא לובשת אך ורק ביקיני ופלסטר. כנראה שהעבודה לא היתה כזו מרושלת אם היא מרשה לעצמה לבקר בחוף ולהתעלם מרוחות נובמבר שמגיעות מבאשת הפה של חנה. פו(ווווו).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מורן אטיאס מקשישה, רק בערך

מזל שבסרטון ה"עוד כמה שנים אראה כך" של חנה, יש אך ורק כלבה בשלה שכבר נחתה על מאדים ולא נזקקה לבוטוקס מעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully