וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוי! צילומי עירום של כוכב הוליוודי וותיק נגנבו?

שירות וואלה! סלבס

13.11.2013 / 16:03

על פי דיווחים - לפני יותר מ-20 שנים, הסטאר ההוליוודי, ניקולס קייג', צילם תמונות מלוכלכות בחדר המיטות. לא מזמן, הן ככל הנראה נגנבו מהאקסית שלו. וואלה! סלבס איכסוש

השחקן ניקולס קייג' עושה לכם את זה? ובכן, ייתכן שבקרוב תוכלו לבחון את הסטאר ההוליוודי, כשהוא עירום במיוחד. על פי דיווחים בארצות הברית, תמונות עירום מלוכלכות מאוד של קייג' - כולל כאלה שצולמו בזמן קיום יחסי מין עם האקסית שלו - נגנבו לאחרונה ועדיין לא נמצאו. רגע, זה לא הכל: הצילומים נעשו כבר בסוף שנות השמונים העליזות. אבוי.

ניקולס קייג'. GettyImages
כך זה נראה, רק בלי הבגדים. ניקולס קייג'/GettyImages

האתר TMZ, מדווח כי עובד תחזוקה שהגיע לפני כמה חודשים לביתה של כריסיטינה פולטון - שהיא גם אם בנו של קייג', ווסטון - ככל הנראה יצא מהמקום לא רק עם תשלום, אלא גם עם ארבעה מחשבים גנובים וקופסה מלאה בסט תמונות אינטימיות במיוחד של ההוליוודי, שבהן הוא מצולם יחד עם בת הזוג לשעבר. כן, זה קרה בתקופה שבה עוד ממש הדפיסו את סרט הצילום (נו, פילם!).

העובד נעצר לאחרונה, כך שהמשטרה המקומית מחפשת ביים אלה אחרי השלל הגנוב. קייג' אגב, מכחיש את קיומן של התמונות וטוען ש"הוא לא מודע לשערוריה" וכי "אין לו שום זיכרון לגבי צילומים כאלה". טוב, אלה פריימים שהעלו אבק כל כך הרבה זמן, כך שאחרי מיליון סרטים (ומסיבות. ואלכוהול. וסמים. כנראה) - כנראה שהוא לא זוכר שבכלל צילם אותם.


וואלה! סלבס צילמה את עצמה בעירום עוד לפני קייג', בשנת 1984. למרבה ההפתעה, הפילם לא נשרף מהמחזה.


אמא’לה! מי הפחיד את עדי הימלבלוי?

קים קרדשיאן הופכת את נורת' ווסט לכוכבת

רכלו על התמונות האפשריות של ניקולס גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully