וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להת': פאולה עבדול עושה שופינג יוקרתי בישראל

וואלה! סלבס

6.11.2013 / 15:03

האמריקן איידול לא רק חגגה בת מצווש בכותל על חשבון משרד התיירות, אלא גם בזבזה בישראל. רגע לפני שהמריאה, עבדול הוציאה כמה אלפי שקלים בחנות אחת. וואלה! סלבס זהבית

פאולה עבדול הספיקה להיפגש עם נשיא המדינה פרס ולחגוג בת מצווה כשהיא עטופה בטלית, אך כעת, הגיע הזמן לחלק האהוב ביותר בתום כל חגיגה: מ-ת-נות!

אז את הטיול בארץ הקודש אמנם מימן משרד התיירות הישראלי, אבל את ההפתעות לחברים רכשה עבדול על חשבונה הפרטי. כיאה לכוכבת מהוליווד, הן לא היו זולות בכלל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תארזי לי שלושה כאלה, פליז. פאולה עבדול רוכשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

עבדול, שמאז שנחתה בשבוע שעבר חרשה את רחבי ישראל במסגרת חגיגות הבת-מצווש (כן, באיחור של 39 שנים!) - הגיעה בין השאר לטיול רגלי בשכונת נווה צדק התל אביבית. שם, בלי סיבה (נוספת) למסיבה החליטה לבחון בחינניות כמה תכשיטים בחנות "Zozi" של המעצבת זהבית אברהמי - שענתה בשמחה לשאלותיה של הפופסטאר/ מנטורית/ כוריאוגרפית בעבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיבוק של הנחת סלב! עבדול עם זהבית אברהמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי סשן מדידות של עבדול, כולל תמונת חיבוק משותפת עם המעצבת ושיחה באנגלית קולחת - עבדול בחרה לרכוש לא פחות משישה תכשיטים שונים. כמה זה עלה לה? 2,300 שקלים חדשים, שנכנסו היישר לקופה. שלושה מהם, נארזו בנפרד בכדי שפאולה תוכל לחלק לחברותיה הטובות (בתוך שקית הפתעה?), כשאת שלושת הנותרים בחרה לשמור לעצמה. פאן!

בערב שלפני, אגב, עבדול כבר הספיקה להגיע גם למופע של להקת המחול הקיבוצית במרכז סוזן דלל (שבאותה שכונה בדיוק) - ולצרוך קצת תרבות ישראלית בתנועה. אין ספק, מדובר בגברת חובבת קולטורה.


הפעם האחרונה שבה וואלה! סלבס רכשה לחברתה סנונית מתנה, היתה בשנת 1997. זה היה טמגוצ'י חמוד. יד שנייה.


צפו: עדי הימלבלוי מחסלת עם רובה

קרן פלס: "עצוב לי שנועם לא יתחכך בבר רפאלי"

רכלו על הרכש של פאולה עבדול בישראל גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully