וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ג'וליה רוברטס

וואלה! סלבס

2.10.2013 / 0:04

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. והפעם- ג'וליה רוברטס

# ג'וליה רוברטס, היא ללא ספק אחת הנשים האטקרטיביות ביותר שקיימות בהוליווד. מי שפרצה לתודעה בעיקר בזכות הסרט "אישה יפה" ולימים הפכה לשחקנית די מבוקשת בתעשייה, ייעדה לעצמה בכלל קריירה אחרת. בתחילה היתה זו קריירה של נגנית קלרינט. כן, מתברר שבצעירותה היתה רוברטס מנגנת על הכלי המיוחד ואף היתה די טובה בזה.

# אבל זו לא הקריירה היחידה שרוברטס חשקה בה. לפני שהפכה לאחת הכוכבות הלוהטות בהוליווד, רוברטס התעניינה בכלל בחיות ואף שקלה ברצינות להפוך לווטרינרית. אלא שאז היא נרשמה ללימודי ביולוגיה והבינה שכדי להיות וטרינר אתה צריך לדעת עוד כמה דברים מלבד להאכיל חיות.

ג'וליה רוברטס. splash
אם השנה. ג'וליה רוברטס/splash

# עוד עובדה שקשורה לביולוגיה, אבל קצת פחות נעימה: בצעירותה, נהגה ג'וליה לכסוס את ציפורנייה. כן, במקום להשתמש במספריים או גוזז, העדיפה השחקנית האדמונית לאכול את הציפורניים.

# ואם כבר אצבעות, עובדה שבוודאי לא ידעתם היא, שג'וליה היא בכלל שמאלית. ולמה שלא תדעו את זה? כי בסרט "ארין ברוקוביץ'", ג'וליה כתבה ביד ימין, זאת לאחר שלקחה שיעורים מיוחדים על מנת ללמוד לכתוב ביד הפחות מתפקדת שלה.

# ועוד עובדה משפחתית אחת: ג'וליה שנחשבת לאם מאוד מגוננת, קעקעה את שמותיהם של שלושת ילדיה על גבה התחתון. כך שאם במקרה תתקלו בה בים והיא תלבש ביקיני קטנטן, סביר להניח שתראו את שמות ילדיה. אם השנה.


רכלו על הסודות של ג'וליה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully