וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוי! מארינה מקסימיליאן לא שומרת על דיאטה

וואלה! סלבס

1.11.2013 / 14:52

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: בריטני ספירס בעירום וטהוניה משתוללת בביקיני לוהט. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של מאמא ספירס. עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

מארינה והלהקה יוצאים לטיול שנתי

כמו שאר תושבי העולם, גם חנה מבינה שהביץ' החביבה עליה, מארינה, כבר לא מנשנשת חופשי כמו שעשתה פעם. לכן, תארו לכם את תחושת הרטט המרגשת שחוותה כשראתה שגם מיס מקסימיליאן יודעת לזלול לפעמים ביסלי, תפוצ'יפס ושלל מיני חטיפים, כשהיא שוברת את התפריט הדל ומשתוללת בוואן עם הלהקה. ככה זה עם כלבות - יש להן פה גדול, כמו של חנה. אה, ושום מילה על הזירו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסיבה בוואן!!! בדרך להופעה בברל'ה היה כיייייף/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריטני עושה מיילי סיירוס

מאמא בריטני, זו באמת את? פרסמת תמונה שלך כשאת נטולת חולצה, כאילו היית עוד מיילי-סיירוס-נלוזה, אבל ברצינות? מאמי, את משתמשת בתמונה כעטיפת האלבום החדש שלך?!? חנה ספירס צריכה לעכל. לנבוח. להקיא. לאהוב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Alright peeps! Let's roll!! Start sending in those questions/מערכת וואלה!, צילום מסך

טהוניה בקצב הסמבה

כשחנה תהיה גדולה, היא רוצה להצטרף לחבורת סמבה בקרנבל בברזיל, אבל כנראה שלא יקבלו אותה - על בסיס שעירות יתר. לכן, כבר עכשיו היא מציעה לשלוח במקומה את מיס טהוניה - עם עור מוקה, כישורי ריקוד משובחים, ביקיני צבעוני וזעיר והכל עטוף בחום הגבוה של אילת - הכי אפשר לזהות את הכישרון מפוספס. טוני, בואי לריו!

אסתי גינזבורג לא מעכלת

חנה בדיכאון, אחרי שגילתה את השמיים קודרים ונרטבה מכל הטפטופים האלה השבוע. לכן, מה הפלא שגם אסתי מתקשה להיפרד מימי הקיץ על החוף ובגדי הים? אולי הכריזמה המתפרצת של הדוגמגישה ב"הכוכב הבא", תביא את שתיהן יחד לרבוץ על חול חמים? וואף, דמעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Today I want to wake up there... Good morning everyone/מערכת וואלה!, צילום מסך

מריה קארי מבקרת מעליות

חנה חושבת שמצאה דיווה יותר גדולה אפילו ממנה. כן מריה, מדובר בך. גברת זמרת, מי את שתחליטי אם המעלית מעוצבת (או שלא) לטעמך, את יודעת שיש לך פה עניין עם פועלי בניין?! למרות שחנה מפחדת להיכנס לתוך החללית המשונה הזו, אמא בריטני לימדה אותה שבשביל כבוד, צריך לעבוד. ביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully