וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא של לאון שוובסקי תשתתף ב"האח הגדול"?

וואלה! סלבס

29.10.2013 / 15:33

אחרי שהבן שלה הגיע לגמר הריאליטי, גם אלה שוובסקי - שהלהיבה את כולם בסרטוני הרשת המומלצים - הגיעה לאודישנים של התכנית עם הבית הסגור. לאון מאשר? וואלה! סלבס פמיליה

היא תמכה בבנה כשהיה בתכנית ריאליטי, פגשה את מי שהתאהבה בו בתוך הבית הסגור והפכה להיות סוג-של-כוכבת רשת בעצמה - אבל ייתכן שבקרוב תראו את אלה שוובסקי בכבודה ובעצמה על מסך הטלוויזיה. שימו לב: אמו של לאון שוובסקי לא מקבלת תכנית משלה, אלא ייתכן שתיבחר להיות אחת ממשתתפי העונה הבאה של "האח הגדול".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמא ובן. שהני דורות של "האח הגדול"? לאון ואלה שוובסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוואלה! סלבס נודע כי אמו של לאון בעל השיער הארוך, מי שהגיע לגמר העונה החמישית של התכנית, החליטה לגשת בעצמה לאודישנים לעונה הבאה של הריאליטי של "קשת". שוובסקי האם, שהפתיעה בכמה סרטוני המלצות קוסמטיקה שעלו ברשת בתקופה שבה לאון בילה בבית המצולם, הצליחה לרכוש לעצמה כמה אוהדים - מה שכנראה הדליק אותה וגרם לה לרצות להשתתף בעונה הבאה של הריאליטי.

כוכבת בהתהוות? אלה שוובסקי

בימים אלה, מתקיימים האודישנים לעונה השישית של "האח הגדול", שאותה מלהק צחי אליהו, מי שבחר את משתתפי העונות הקודמות של הריאליטי. האם אמא אלה תהפנט את הצופים למסך ערוץ 2? מה שבטוח, הוא שהיא כבר תבוא עם עיצות מבן המשפחה הקרוב ביותר אליה.


וואלה! סלבס לא מערבבת משפחה ועבודה. מלבד חוגי, בת הדודה של החתולה שלה, שמספרת מה קורה בבית של צחי בוקששתר.


פאולה עבדול חושבת שהנשיא פרס ”סבבה”

מאמא, די! ליהיא גרינר מתעצבנת על אמא

רכלו על אמא של לאון והאם היא מתאימה לתכנית בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully