וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'סטין ביבר קיים איתי יחסי מין בכל תנוחה אפשרית"

שירות וואלה! סלבס

27.10.2013 / 13:44

מה קורה איתך, ביבר? כנראה שלא הרבה. הכוכב מסתבך בעוד ועוד פרשיות. הפעם מדובר בבנערת ליווי שחשפה הכל - כולל פרטים מצמררים ותיאורים קשים במיוחד. וואלה! סלבס דושבאג

ג'סטין ביבר עוד שקוע עמוק בסאגת סלינה גומז? ובכן, ממש לא. בדיוק להיפך, עכשיו - עם המון (!) מזומנים בכיס, תדמית של באד-בוי והרבה רעש וצלצולים, הוא יכול לעשות הכל מבלי שאף חברת דיסני תעצור אותו. הנה, אחת מנערות הליווי שאיתן בילה בשבוע האחרון, הסכימה להתראיין וסיפרה (בלי כל מעצורים) על הדברים המלוכלכים שיצאו מפיו של הילדון. זהירות, מדובר באיכסוש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תתבגרי, ביברית. ג'סטין וחבריו משתוללים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אותה נערת ליווי מפנמה, שלא חשפה את זהותה כמובן, העידה בפני העיתון "Cronicas" כי הם השתמשו ב"סמים יחד והוא התחיל לנשק אותי, שכבנו במשך שעה". כן, מדובר רק בספתח נוראי - כשאותה אנונימית ירדה לפרטים גסים במיוחד. "עשיתי איתו הכל", אמרה, "כל תנוחה אפשרית". מה בנוגע לאיבר הצנוע? גם בנושא הזה היא לא חסכה במילים, "זה לא היה מאוד גדול או מאוד קטן, אלא 'ככה ככה', בינוני. לא אמרתי 'וואו!' כשנחשפתי אליו".

והכסף? לדבריה של נערת הליווי, הכוכב המופרע שילם כ-500 דולר במזומן ואפילו הזמין אותה לקונצרט שלו, אלא שהיא החליטה להבריז מהמופע. "לא הצלחתי להגיע", אמרה "אבל הייתי איתו, זה הרבה יותר טוב".


וואלה! סלבס מנסה להרגיע את צמרמורת הגועל, ולכן תקפוץ לבריכת הטחינה שלה.


ביי, אנה: תורג'מן חוזר לזרועותיו של אושרי כהן

זהירות, מדוזה! ריהאנה מפתיעה בעירום מלא

עשה או אל תעשה? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully