וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה בשופינג מטורף (וסודי) בישראל

וואלה! סלבס

28.10.2013 / 0:01

כשנחתה בישראל, אצה רצה ריהאנה לכיוון ים המלח - הכל, כדי שתוכל לצוף במים המלוחים, במקום הנמוך בעולם. הבעיה? הזמרת לא ממחזרת את בגדי הים. מה עשתה? וואלה! סלבס תחקיר

מתברר שכל מה שריהאנה רצתה הוא לצוף. מזל שבישראל היא הספיקה לעשות זאת, כשהתבשרה על קיומו של היעד האקזוטי - ים המלח (כן, כמה חבל שאיכזבה עשרות אלפי מעריצים בגלל זה). כשהחליטה, יחד עם הפמליה הענקית, לבקר בדרום הארץ - נזכרה רי-רי בעובדה שאיננה ממחזרת בגדי ים, ולכן שלחה את המאפרת והסטייליסט הנאמנים שלה לחיפוש אחר סט ביקיני מקומי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגד הים הישראלי. רי-רי מלוחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצמד חמד המסור של ריהאנה יצא למסע שופינג זריז, שכלל צ'ק אין בדיזנגוף סנטר. שם, עברו ליד החנות של מעצבת בגדי הים חגית ברנה. לצערם, החנות היתה סגורה. הסיבה? ברנה בדיוק הסתפרה. השניים כה התלהבו מחלון הראווה, עד שהחליטו להפעיל שריר נוסף והתקשרו למעצבת העסוקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המאפרת, הסטייליסט וגם המעצבת חגית ברנה. חגיגה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשמעצבת בגדי הים התאמה אישית הבינה שהצוות של הכוכבת הסוררת הוא זה שזקוק לשירותיה, היא התפנתה והגיעה לחנות במהירות (כן, באמצע סשן צביעת השיער). שם, בחרו החברים של הזמרת בבגד ים (בשווי 1,000 ש"ח) והודו למעצבת בכרטיסים לגולדן רינג, צילום שלה לסרט הדוקומנטרי שנעשה על הטור הנוכחי - וגם הבטיחו כי תיכנס לבק סטייג', על מנת שריהאנה תוכל להודות לה באופן אישי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפמליה של ריהאנה רוכשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז ביקור מאחורי הקלעים לא באמת קרה (בגלל האיחור המדובר) - כמו הרבה דברים אחרים הקשורים במופע הזה - אך בגדי הים של חגית מלווים את מיס "דיימנודז" עד רגעים אלו ממש, מבלי שאף אחד טרח לשלם עליהם. במזל, הסטייליסט חביב החליט ליצור קשר עם המעצבת והבטיח שישלח את הביקיניז' שלבשה הגברת רי-רי חזרה ("לא תודה"?).


וואלה! סלבס בחרה במחנה פאולה עבדול מזמן (!), אל תכריחו אותה לומר "אמרתי לכם".


במקום להופיע בזמן, ריהאנה עושה את זה

מחסלת, פופקורן? בר רפאלי הולכת לסרט

אומיגוד! ריהאנה מבלה בים המלח בביקיני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וזו התוצאה. ריהאנה בבגד הים הישראלי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully