וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה: פנינה רוזנבלום נכנסת להלם

וואלה! סלבס

21.10.2013 / 1:00

תכנית המתיחות בניצוחו של עפר שכטר, עשתה זאת שוב. הפעם, פנינה רוזנבלום נאלצה להתמודד עם "אמבוש" אכזרי. מה קרה שם? מי השתתף? צפו בקטע. וואלה! סלבס פאנק'ד

יח"צ - חד פעמי

ראיתם את ליהיא גרינר יוצאת מכליה, את דוד ד'אור משתגע ואת אקי אבני הופך לרוצח? עכשיו הגיע תורה של פנינה רוזנבלום, שנקלעה למלתעותיו של עפר שכטר - שבחר להפתיע אותה ב"אמבוש" אכזרי. איך הוא עשה זאת? ובכן, המתכון המנצח כלל את אסתי זקהיים וג. יפית, שהתנדבו למשימה בששון והצליחו לעבוד על רוזנבלום. השלבים? הנה.

פנינה רוזנבלום, עפר שכטר, אמבוש. אמבוש,
זהירות פנינה, עפר שכטר כאן!/אמבוש

פנינה, שהגיעה לחדר עמוס מצלמות נסתרות, האמינה בקלילות לשקר הבוטה של ה-BFF, הלא היא ג. יפית, שסיפרה לחברתה כי חברת הפקות גדולה מתכננת ליצור סרט על חייה (אלא שמדובר כמובן במתיחה). במהלך השיחה עם השחקן, שמגלם מלהק בכיר, הבהירה רוזנבלום כי היא לא תתפשר על שחקנית שאיננה "יפה וחכמה".

"היופי פתח לי את כל הדלתות בחיים", הסבירה רוזנבלום ופסלה (בלי למצמץ) שחקניות כמו מישל פייפר ושרון סטון, בטענה שהן "מבוגרות מדי". בתגובה לכך, הזמין ה"מלהק" את זקהיים לחדר – והציג אותה כשחקנית הנבחרת, שתיכנס לעקביה של רוזנבלום. מה קרה לפנים של פנינה? איך הגיב שכטר? צפו בקטע.

התכנית "אמבוש" תשודר הערב (שני) בשעה 21:00, בערוץ 10.


זהירות! בכל רביעי, חמישי ושבת - וואלה! סלבס עושה "אמבוש" למזנוני אוכל במרכז הארץ.


אייל גולן ויהודה לוי חוגגים לילה לבן

כוכבית? ניקי מינאז’ חושפת חזה מנומר

מתנחמת בפחמימה: נינט טייב קונה מאפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully