וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא'לה: עומר אדם מחטיף אגרוף לחבר

וואלה! סלבס

18.10.2013 / 3:40

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: לינדזי לוהן חורטת, לירז צ'רכי מתעגלת. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של מאמא ספירס. עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

טראח! עומר אדם מחטיף במרץ

קריירת הסלסול נפחה את נשמתה לטובת הזירה? נו, לא. רק לפני דקתיים עומר אדם הרים לאוחצ'ות ב"עולה ולא יורד לי". עם זאת, הסרטון האינסטגרמי הזה הוא לא צחוק, לחנה כמעט נשבר הזנב מלחץ. נער הפלא השעיר עובד על קוביות - עם כפפות אגרוף, חסר מעצורים ומזיע. בלי למצמץ הוא מחטיף לחבר אקראי כאילו היה "כוכב נולד". אכזרי.

3> 3> 3> גלעד שליט 3> 3> 3>

חנה לעולם לא תצרף את מיס תפסתי-את-גלעד-לפני-כל-הביצ'ז-מהפייג'-"גם אני אשכב עם גלעד שליט" - לקלסר "גלעדוש". וואף!

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לינדזי לוהן מתייסרת מדיו

ריהאנה חרטה על גופה קשקוש שבטי (או משהו אותנטי אחר) עם פטיש, אז מהי מחט מזמזמת? משום מה, נראה שלוהן מתייסרת בטירוף מהטאטו הזה. איי ג'ינג'ית, נסי רגע לעמוד על מדרכה רותחת ביום שמש שטני, ולא לקפץ כשכפות הרגליים נחרכות. חנה כבר הפכה לאשפית ויכולה להעביר סדנאות כוח סיבולת, לכל רד-הד ורירי. רק תנו שריקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביונסה היא האמא הטובה בעולם

במילה אחת: ביונסה. בכמה מילים (סופרלטיבים): ג'יי זי הוא לא רק הסינדרלה של ברוקלין, מלך המזומנים ורב-אמן הוליוודי, יש לו גם את האישה הכי מגניבה בעולם, שבמקרה היא האמא הטובה בעולם. בפעם הראשונה, לחנה אין עוד מה להוסיף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תום אבני נותן דרור לכרס

עוד שנה חלפה ומוגלי מספר הג'ונגל הופך לאבא (בלי לקאמבק ביזארי לבאנה). עכשיו, במקום לקפץ על עצים, הוא יבנה בתי-עץ לעוללים ויתעד שלבי הריון. זה בדיוק הזמן לאמץ כלבלב. אולי כלבלבה. אולי את חנה המתבגרת, שכבר שבעה מספירס ורוצה קצת אבני. וואף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully