וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארזת לבד? קים קרדשיאן בשמלה הדוקה

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

15.10.2013 / 10:02

חשבתם שאחרי מצעד המחשופים שלה בפריז, מיס קרדשיאן תוותר על הצגת גוף חטוב של אחרי הלידה גם בלוס אנג'לס? שימו לב, הפעם השמלה קצרה וצמודה מתמיד. וואלה! סלבס קימורים

נכון, כבר כמה ימים ארוכים מאוד שהעולם לא חווה עוד תמונה של קים קרדשיאן כשהיא מציגה מחשוף מענג/ ישבן עסיסי/ חיטובים מעוררים לראווה. ובכן, ההמתנה תמה - מיס ריאליטי טראש והמאמא החמה ביותר בהוליווד, החליטה להפציע מול צלמי הפפראצי כשהיא לבושה בשמלה אפורה, הדוקה ולא השאירה הרבה מקום לדמיון. עם אאוטפיט כזה, מי בכלל צריך ביקיני?

קים קרדשיאן. splash
מי צריך ביקיני?! קים קרדשיאן ארוזה/splash

קרדשיאן הגיעה השבוע לסניף ההוליוודי של רשת חנויות האופנה, שהיא מתחזקת יחד עם האחיות המפורסמות שלה. אבל קימי לא תקפוץ לעסק הפרטי אפילו לא לרגע כשהיא לבושה בסחבות בלבד. הו, לא. לכן, אחרי שהשילה ממשקלה כמה קילוגרמים עודפים שצברה במהלך ימי ההריון - התאבזרה בעוד שמלה קצרה, שנתנה טעימה מהמחשוף המפורסם והצצה לעולם התחתון של הגברת.

קים קרדשיאן. splash
מה זה מבצבץ שם מאחור? קים קרדשיאן/splash

האם קים לוהטת בשמלה שנקשרה היטב (עד כדי כך שרואים מאחור את פס התחתונים שלבשה תחתיה) או שמא דווקא זועקת לתשומת לב. הרי הבויפרנד המוכשר קניה ווסט לא תמיד זמין לשעשע ולבייבי המשותפת, נורת' ווסט, אין סבלנות לשעות של בלבולי מוח על שיערה הבלונדיני המהפנט של אמא. רק תנו לה קצת ציצי והיא (כמו הצלמים) מרוצה!


וואלה! סלבס חושפת את גופה רק כשקהל של לפחות שלושה אנשים, חתול רחוב וצ'ינצ'ילה נמצא סביבה.


אופס! הנה יאנה יוסף בחולצה שקופה

אחרי הלידה: הגזרה החדשה של קים קרדשיאן

רכלו על השמלה הצמודה של קימי קיי גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully