וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט: דני קושמרו מתגלגל ומזיע

וואלה! סלבס

14.10.2013 / 0:22

מגיש החדשות המסוקס עלה על חליפת הרכיבה, התאבזר במשקפי שמש והביא את זוג האופניים - רק כדי שיכול לקחת חלק במירוץ ארוך על גלגלים, שכולו למטרה טובה. וואלה! סלבס מתאמצת

אתם כנראה רגילים לראות את דני קושמרו בכל ערב, כשהוא יושב על כיסא מגיש החדשות המכובד כשהוא מחויט ומעונב - מקריא לכם ברשמיות את הכותרות על המסך. אבל בסוף השבוע האחרון, מיסטר ניוז עלה על מכנסי טייטס צמודים, לא שכח את הקסדה ודהר לצד אלפי אנשים אחרים על הכביש.

דני קושמרו. רונן טופלברג
דוהר קדימה! דני קושמרו/רונן טופלברג

קושמרו, החליט להשתתף ביום שישי במרוץ האופניים "גראן פונדו ג'ירו ד'איטליה" (או בשמו המקוצר ה"ג'ירו"), שנערך ממש בסמוך לאולפנים בנווה אילן - למרגלות העיר ירושלים. מגיש החדשות, שהוא אופנוען מתמיד וחובב רכבים דו-גלגליים, לא התאפק והחליט שהוא רוצה לדהור במשך לא פחות מ-100 קילומטרים (!) של מירוץ תחרותי. מאוד.

דני קושמרו. רונן טופלברג
ובפרופיל!/רונן טופלברג

קושקוש, נמנה כאמור על אלפי הרוכבים שלקחו חלק במירוץ שהתקיים לראשונה בישראל, תודות לייזם שי ראשוני -שלמרבה הצער סובל ממחלת ה-ALS (ניוון שרירים). מטרה ראויה בהחלט.

קושמרו, לא עשה לעצמו הנחות ובחר במקצה מאתגר שככל הנראה גרם לו להזיע מתח לבגדי הספורט הצמודים. אחרי הרכיבה המאומצת, פשט את חליפת הרכיבה ומיהר להגיע הישר לאולפן כדי להגיש את מהדורת שישי. כבוד.


וואלה! סלבס דוהרת רק במקום אחד - חדר המיטות. דיו!


הו מאמא: הדרמה של לירז צ'רכי

היי, אחי: איתי וולך ודני קושמרו בהופעה

רכלו על הרכיבה של דני בטייטס גם בפייסבוק

דני קושמרו. רונן טופלברג
קושמרו וההמונים מדוושים במרץ/רונן טופלברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully