וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OMG: הלידה של ליהיא גרינר, לייב

וואלה! סלבס

11.10.2013 / 0:53

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: ליידי גאגא עושה מיכל ינאי ומדונה מנקה את הבית . אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של מאמא ספירס. עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

ליהיא גרינר יולדת! עכשיו! הצילו!

הלב של חנה חלש ועוד רגע יהיה זה הביפפפפפפ אחרון. ליהיא גרינר החליטה להשתתף בפאנק'ד של עפר שכטר, מרחה שמן על הפרצוף והתחילה עם "פוש" בתוספת צווחות חתולים. זה לא כמו הפרק הכי טוב ב"האנוטמיה של גריי", אלא יותר כמו המסמר האחרון בארון של חנה, שברגעים אלו מנסה להתגבר על עפר מתחת לשמיכה עם ליהיא. גאש.

רון שחר רוצה לישון ולא יכול

מה הפאקינג בעיה פיפול?! גם כשחנה סובלת מנדודי שינה, היא צוללת למקרר בעירום מלא, מסתכלת לצדדים ומעלה לאינסטוש.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיכל ינאי איז אין דה האוס

זה קצפתקצפתקצפתקצפת! לא נפל האסימון? הנה מ.י.כ.ל! י.נ.א.י! אם תצללו למוחה המשגע של חנה'לה, תגלו ש"שלום היא מילה שימושית" מתנגן בריפיט מאז שהפציצה ב"רגלי" לראשונה. חנה יודעת שמיכלי לעולם לא תאכזב ותהפוך למילף כמו הנספחות - אבל משום מה, במקום לבקר את הכלבה בגינת ההפתעות כפי שעשתה בעבר, מלכת הילדים במיל' כיסתה את הפנים במלט. דיפרשן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליידי גאגא עושה מיכל ינאי

בסדר. "אם המפלצות"/ "כ*** משוגעת"/ "משוגעגע"/ "מתערטלת סדרתית" וכו', היא לא כזו אקסטרווגנטית. בסך הכל מדובר בקופי פייסט למיכל. גם מיס "אפלאוז" חלמה לזכות ב"בראבו", לקבל חבילת שי ב"קצפת" ולהתחכך בשפיץ וציפה. טוב, זה סיפור קצת עצוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדונה "לא! זאת אקונומיקה" מפתיעה בסמרטוט

בספ?רה של הדיוות (המקשישות בעיקר), יש איזו אחת שתהיה מוכנה לתפוס שפריצר ולנגב משטחים? כן נו, מדונה. וידאו אינסטגרמי גרם לה לרדת מהעץ, להתעטף בחלוק רחצה ולעשות את זה. הכל חלק מקידום ראיון כלשהו, אבל זה עשה לחנה נעים באופן לא שגרתי. מעט ענווה, זה כל מה שהכלבה המשגעת בפרוותה צריכה. וואף.

  • עוד באותו נושא:
  • חנה ספירס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully