וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצובי! ההורים של קים קרדשיאן מתגרשים

שירות וואלה! סלבס

9.10.2013 / 9:57

אחרי 22 שנות נישואין ושתי בנות משותפות, מאמא קרדשיאן והאב החורג ברוס ג'נר החליטו לפרק את החבילה ולהיפרד כידידים. "תמיד נאהב", מסרו בהודעה משותפת. וואלה! סלבס דמעה

קים קרדשיאן כבר חשבה שהכל בחייה הסתדר. היא מצאה בן זוג אוהב (היי, קניה), הביאה לעולם ילדה וזכתה להכרה בינלאומית לה כל כך ייחלה. אך כעת, מגיעה בשורה לא כל כך טובה, שלא לומר מצערת מאוד, דווקא מצד משפחתה הקרובה.

היום (ד'), הוציאו אמה של קים, קריס ג'נר ובעלה ב-22 השנים האחרונות - ברוס ג'נר, הודעה משותפת לכלי התקשורת, בה הם מודיעים על פרידתם. כן, כן, אחד מזוגות הריאליטי המתוקשרים והיציבים ביותר בהוליווד, החליט שלמרות האהבה, עדיף כנראה לחיות בנפרד.

ברוס ג'נר, קריס ג'נר. GettyImages
כבר לא. קריס וברוס ג'נר/GettyImages

"אנו גרים בנפרד", מסרו בהודעה, "ואנחנו הרבה יותר מאושרים ככה. תמיד נאהב ונכבד האחד את השנייה. למרות שנפרדנו נישאר חברים טובים. כמו תמיד, המשפחה שלנו תישאר בראש סדר העדיפויות שלנו".

אמה של קים קי נישאה לג'נר לפני 22 שנים, זאת לאחר שהתגרשה מבעלה רוברט קרדשיאן, שהוא אביהם המנוח של ארבעת ילדיו החורגים של ברוס: קורטני, קים, קלואי ורוברט ג'וניור. אחר כך, הביאו בני הזוג ג'נר שתי בנות משותפות - קנדל וקיילי. ואז, הגיע הריאליטי על משפחת קרדשיאן שמשודר בערוץ !E, זה שהפך את המשפחה למפורסמת פלוס.


וואלה! סלבס מוחה דמעה וכבר מחכה לריאליטי החדש "איך להתגרש ועדיין להישאר חברים" מבית היוצר של הקרדשיאנס'.


בלעדי: נטלי פורטמן והבן מזיעים בתל אביב

אביבית בר זוהר מחפשת את החצי השני

מחו דמעה על הזוגיות של הג'נרים בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • קרדשיאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully