וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצוב: למה מארינה מקסימיליאן בכתה כל הלילה?

וואלה! סלבס

5.10.2013 / 0:21

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: ריטה מטרידה ומארינה מקסימיליאן מזילה דמעה. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של מאמא ספירס. עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

ריטה מזנקת על כוכבניות צעירות

אמאל'הההההההה. ריטה שמעה תיק תק וזינקה על השעון הביולגי בצווחת &#%@*@#*$ ובייבידול. אף אחד לא נפגע. כן, למרות שהיא צועדת על המסלול הישיר לממלכת ה"מילף" וכבר מזמן לא ציפור בשבי, ריטה לעולם לא תרד מהעץ. כי זאתRITA , נו. היא מדלגת על מונחים כמו "קאמבק" וגם אין לה שם משפחה. היא על זמנית ואנושית. חנה רק מחכה ליום בו תוכל למרוח טיפקס על "ספירס", לעשות מפשעות ולהפתיע בניפ סליפ. הכלבה דיווה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מארינה מקסימיליאן מנגבת את הדמעות

גם חנה נפטרה מהתחת האפרו-אמריקני שלה בחצי דקה, זרקה את הכלב המעורב (AKA יחפן) והפכה לפרזנטורית של "ליוויס וואף". לכן, כשנתקלה בדמעה הזולגת של מארינה, התפורר לה הלב. אחרי ככלת הכל, היא שברירית ומלוחה כמו תפוצ'יפס. בסדר, קצת צומי לא הרג אף כלבה. לא את מקסימיליאן ולא את ספירס – באותה השורה, אמיגוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טהוניה צריכה להפתיע בעוד התקף קריזה

עכשיו טהוניה הקריזיונרית היא אשת העולם הגדול וכחלק מהשואו-אוף היא גם נצמדת למשה פרץ. חנה מתה על התקפי הPMS המוגזמים של שחורי (ככה ה-BFF קראה לה?). לכן הרוח הדיפלומטית הזאת ממש מבאסת. עכשיו, במפגשי צ'כונה היא תעקם את האף בסלידה ולא תיתן יד (רגל קדמית) לחברה הוותיקה מבית שמש. יאללה, חנה היתה פה 4/10/13.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריטני, די

מה, מה, מה, מה. וואט דה. למה. איך נפטרים מהאימג' המרחיק לכת הזה של אמא? פעם היא היתה כוכבנית שהפכה לקאלט ושרה "אופס" בחליפת ויניל. את זה הגורה מוכנה לבלוע. אבל ת'כלס, רצועות עור, גבות מרוטות ושיער מגואל זה יותר מדי בשביל חנה הקטנה. מדובר במסמר במלונה. חנה לא תצא משם, עד להודעה חדשה. להת'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully