וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: בריטני ספירס והגרוש מסתכסכים

שירות וואלה! סלבס

2.10.2013 / 0:00

העימות הקשה והשחוק של בריטני וקווין שייך לעבר? כנראה שלא. גם היום, הרבה שנים אחרי הגירושים, הם שולפים ציפורניים. הפעם, פדרליין הוא זה שאמר את המילה האחרונה. וואלה! סלבס מתפשרת

הנה זה קורה שוב, מוכנים? נראה שמאבקי כוח, גירושין וכסף לא השביעו את רעבונם של בריטני ספירס וקווין פדרליין. עכשיו, בני הזוג לשעבר מפתיעים (או לא?) במערכה נוספת. לפני זמן מה, ספירס הצהירה על כך שבנה הקטן, שון פרסטון, יצטרף לסיבוב ההופעות המתקרב. "סביר להניח שהוא יהיה על הבמה", אמרה. אבא פדרליין לא קיבל את הבשורה בששון, ומיד הכריז בפני כלי התקשורת כי "זה בחיים לא יקרה, הילד שלנו הוא לא קוף קרקסים". מיאו.

בריטני ספירס, קווין פדרליין. Frazer Harrison, GettyImages
כבר לא באדיז. קווין פדרליין ובריטני ספירס/GettyImages, Frazer Harrison

במקום לשלוף את התותחים הכבדים, הכוכבת דווקא חזרה בה מהחלטתה ואמרה שבסך הכל מדובר בהלצה, ושלא התכוונה לכך. אלא שהדבר לא מסתדר עם העובדה שלפני שנים בודדות, הילדים המשותפים של ספירס ופדרליין כן עלו לבמה בזמן הופעה (כן, וגם דרדסים) – וזכו לתשואות מהקהל.

בעבר, כשהחליטו לשוחח על הבעיה - הזמרת שילמה לגרוש חמשת אלפים דולר בשבוע, על מנת לקבל את הסכמתו להצטרפותם של הקטנטנים למופעים ברחבי ארצות הברית. מאוחר יותר, גם הוא לקח חלק במסע.


כשחמאת הבוטנים נגמרת, וואלה! סלבס סופרת עד 10. כן, היא כבר לא ילדה.


טהוניה משיבה: האם יש סיכוי לרומן עם לאון?

ילדה רעה: ריהאנה חושפת פטמה עסיסית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully