וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוצץ: הסוכה של לבנה מלאה ב'זוהרים'

וואלה! סלבס

27.9.2013 / 0:30

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: מפורסמים חוגגים מתחת לסכך ואייל גולן פותח שולחן. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של מאמא ספירס. עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן, לכלבה הוענקה האפשרות וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם עסיסי ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

בסוכה של שירי מימון אוהבים נקניקיות

חנה יודעת שבגבולות יזראל, שירי היא דיווה גדולה לפחות כמו אמא - רק בגלל זה היא רוצה לנבוח ולשמור עליה מפני הטורפים המסוכנים שהכניסה לסוכה שלה. מצד אחד חובב בשר אחד (בעלה), מצד שני חובב בשר אחר (אח שלה?), ובאמצע בלונדינית שבכלל לא נראית מאוימת, אלא משועשעת מכל העניין. ומה עם חנה? לא מגיע לה ביס? דמעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חג שמח! רמי מימון שולטטטט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אייל גולן קורא לך מתחת לסכך

חנה לא מבינה למה אחרי כל ארוחות השחיתות של ראש השנה והזלילה שמסיימת את צום יום כיפור, צריך ארוחת ערב חג נוספת גם בסוכות - אבל אם כבר עוד כמה מנות, היא היתה רוצה לשבת על ארבע בחברת בני אצולה מקומית, כמו הזמר הלאומי. את הבת אלין (או "הנסיכה"), הוא הפך למשרתת שעורכת את שולחן החג, אבל אחר כך הוא בטח הקדיש לחנה את "יפה שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנסיכה שלי עורכת את שולחן החג. חג שמח לכולם!/מערכת וואלה!, צילום מסך

לבנה 'זוהרים' מפיצה אור וערבה

מראה מראה שעל הקיר - למי יש את הסוכה הכי נוצצת בעיר? חנה יודעת! לבנה 'זוהרים', כמובן. הבלונדינית אולי לא זכתה בריאליטי שבו השתתפה, אבל לפחות יכלה לפנק את משפחת גוגמן בהמון אביזרים מסנוורים מהחנות שלה, שלא רק עשו לשלומית הבונה חג שמח, אלא גרמו לכל הלולבים שהקיפו את הגברת לפרגן בחמסה (טפו, טפו, טפו). מי בכלל צריך מיליון כשיש אור, אהבה וערבה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איזה אירוח איזה שמח איזה כייף הלילה רק התחיל!/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסי ישראלוף עושה פרצוף של אתרוג

חנה מכירה את "שלישיית מה קשור" בתור טריו של מצחיקנים, שכנראה מעניינים יותר בזכות הביצ'ז שמעבירות איתם את הלילות (היוש, ענבל ויאנה) ופחות בגלל הבדיחות. אבל הכלבה חייבת לברר סוגיה שהיתה מציקה גם לאמא בריטני (אם רק היה מבינה עברית) - למה אסי ישראלוף, השליש הפרוע, תמיד עושה פרצוף מוזר למצלמה? זה לא ממש משעשע וגם הכי לא קשור. הב, הב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה המצב לכם? וחג שמח/מערכת וואלה!, צילום מסך

דמרי מארח את הדור הבא

פליט הריאליטי הכי חתיך שיצא מהעונה האחרונה של "האח הגדול", השאיר את הביץ' הפרטית שלו מחוץ לפריים בערב החג - ובחר לחשוף את הדור הבא של בני המשפחה הלוהטת שלו. להלן, בן הדוד השובב של הגולש השובב אפילו יותר (אור יכולה להעיד). וואף, וואף, חנה חושבת שהם חמודים כמו שני רימונים נאים!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם הבן דוד הכי אחי בחג הסוכות! שימו לב למתיקות :) חג שמח/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully