וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נטלי דדון עושה צרות בטורקיה

סוף שבוע מפנק בטורקיה, הצליח לחשוף את הדיווה שנמצאת בנטלי דדון - שהרגישה לא מסופקת התנאים שקיבלה במסגרת החופשה. איך זה נגמר? בפיוס וביקיני. וואלה! סלבס רחת לוקום

צילום: מורן קרני עריכה: רן צימת קריינות: שי סגל

בזמן שאובמה הצליח לחמם את האווירה בגזרת סוריה, כמה כוכבים מהתעשייה המקומית לא חששו ועזבו את הארץ לסוף שבוע עמוס פינוקים, בלוקיישן המבוקש - אנטליה שבטורקיה. לעיר התיירותית, שאינה חפה מנוכחות ישראלית, הגיעו אושרי כהן, אריק ברמן ונטלי דדון. כל אחד מהטריו, דאג להביא שותף (או יותר) לתענוג הטורקי. אז למה בעצם דדון יצאה מדעתה?

נטלי דדון בטורקיה. מערכת וואלה! NEWS
נחיתה קלה. נטלי דדון/מערכת וואלה! NEWS

שיתוף הפעולה של 102FM וחברת "השטיח המעופף", בניצוחם של שדרני הרדיו סלוצקי ודומינגז - גרם לאושרי ואריק לחשוף את הגירלפרנדז, לנענע ישבן במסיבות, לבלוס מטעמים טורקים ואפילו לנסות כמה פעילויות אקסטרים. בשונה מהבויז, דדון לא היתה מרוצה מהמלון בו נחתה ועל כן - כשלא הסכימה לפרוק את המזוודות, זכתה לשהות במלון אחר, סמוך ליעד המקורי.

קארמה איז א ביץ'? אינדיד. אחרי הרעש שעשתה בשלב הצ'ק אין, איבדה הדוגמנית את מכשיר הסלולרי ונאלצה להתמודד עם נתק מוחלט מהרשתות החברתיות. רצף האירועים, הצליח לשלוף את הדיווה מדדון, שלא ששה להצטלם או להתראיין.

לאחר זמן מה, עם מצלמת "מחוברים" ביד אחת ואסימון שנפל, סיפרה דדון על הדמעות שזלגו בזמן גניבת האייפון והגיעה לכל האירועים המאורגנים - כן, גם למסיבת בריכה שובבה במלון שאותו עזבה קודם לכן.


וואלה! סלבס צריכה. רק. עוד. קצת. רחת. לוקום.


הדרמה של אושרי כהן בטורקיה

מי הגיע למסיבה של טהוניה? אף אחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully