וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ניסה לסחוט את דנה אינטרנשיונל?

וואלה! סלבס

25.9.2013 / 0:02

הדיווה הבינלאומית איבדה את הטלפון הסלולרי שלה במהלך טיול עם הכלבים. אלמוני שמצא אותו, ניסה לסחוט אותה, אלא שהוא לא הבין עם מי הוא התעסק. וואלה! סלבס יאללה בלגן

נראה שיש אנשים שלא ממש מחוברים ליקום ועדיין לא הפנימו שאם יש מישהו שלא כדאי להתעסק איתו - היא הגברת הראשונה של עולם הפופ דנה אינטרנשיונל.

בשבוע שעבר, ירדה האינטרנשיונל מביתה לטיול בחוף הים עם שני כלביה. בשלב מסוים, אחד הכלבים החל לרוץ, ודנה, מבלי לחשוב פעמיים, החלה לרוץ אחריו. כשהגיעה לביתה, הופתעה לגלות כי הטלפון שהיה בכיסה נעלם.

דנה אינטרנשיונל. איתן טל, תמונות גולשים
מי מתעסק?/תמונות גולשים, איתן טל

לאחר שהתאבלה על המכשיר שנאבד, ובו מאות תמונות שלה וקבצי מוזיקה שעדיין לא שוחררו לאוויר העולם, קיבלה לפתע הדיווה טלפון מהסוכן שלה שסיפר לה כי בחור אלמוני פנה אליו, סיפר לו שמצא את המכשיר וביקש שדנה תיצור עימו קשר.

הזמרת ששמחה לגלות כי המכשיר נמצא צלצלה מיד לאותו בחור שהודיע לה כי בתמורה למכשיר הוא דורש 5000 שקלים במזומן. דנה, פראיירית לא קטנה, החליטה שלא לערב את המשטרה וללמד את הבחור לקח. היא קבעה עימו בחוף הים וכשהבחור הגיע והיה בטוח שהוא הולך לעשות את עסקת חייו, שלפה דנה מצלמה, צילמה את הבחור והסבירה לו שאם הוא לא יחזיר לה את המכשיר תכף ומיד, היא הולכת למשטרה עם התמונות. שנאמר: עם דיוה לא מתעסקים.

וואלה! סלבס עדיין מחפשת מי שיטעין לה טוקמן בסלולרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully