וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלגלי עזר: סלבס על אופניים

וואלה! סלבס

13.9.2013 / 0:17

כדי לעשות כושר, לזוז בעיר הגדולה ואפילו בכדי להגיע לאירועים - המפורסמים זזים רק שהם צמודים לכלי רכב דו-גלגליים. לכבוד החג, וואלה! סלבס בחנה איך הסלבס נוסעים

קותי סבג

הבחור הפשוט מבית שמש הוא אמנם הבעלים של רכב חדש, אבל נראה שהזוכה של "האח הגדול", הבין מהר מאוד שבעיר הגדולה עדיפים גלגלים מסוג אחר.

אייל גולן

גם במקרה של גולן, מדובר בבחור מהפריפרייה שהגיע לעיר הגדולה והצטייד בכל אמצעי תחבורה אפשרי - החל מקורקינט, דרך רכבי יוקרה ועד לוואן לימוזינה. עד שהבין גולן שבמלאי חסר לו גם אופניים. אלא שבמקרה שלו, כיאה למעמדו, הוא צריך אופניים מיוחדים, משמע: חשמליים.

(צילום: ברק פכטר)

דנה רון

אחרי שתכניתה ירדה מהאוויר, לדנה יש הרבה יותר זמן לבלות ברחבי תל אביב, וכמובן שאין דרך טובה יותר מאשר על זוג אופניים. השאלה איך זה מסתדר לה עם החצאיות?

(צילום: ברק פכטר)

עוז זהבי

הגברבר המסוקס, שבדרך כלל נוסע בדרכים בעזרת הקטנוע שלו, החליט שבשביל לעבוד על הפיגורה הוא גם יכול לרכוש לעצמו זוג אופניים שיעזרו לו להגיע מיפו - שם הוא מתגורר - אל העיר הגדולה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מיכל אמדורסקי

אצל הגברת אמדורסקי, האופניים הפכו כבר לסימן היכר. מה היא לא עברה איתם? נסיעות בעיר, גניבות, תאונות ואפילו הגיעה באמצעותם לאירועים. כן, אמדורסקי הבינה מזמן את מה שכולם עכשיו מתחילים לקלוט - בתל אביב מתניידים רק באופניים. היא גם הגדילה ורכשה כאלו חשמליים. סתם שיהיה יותר קל.

ליהיא גרינר

הרי לא חשבתם שיהיה גימיק שגברת טראש לא תחפוץ ואף תקבל, נכון? אחרי שמיס סאנשיין הבינה שהטרנד הלוהט הוא אופניים חשמליים, היא מיד קפצה לחנות הקרובה (שמוכנה לתת לה בחינם, או לפחות בהנחה יפה) ורכשה לעצמה כאלו. ברור שזה לווה בתמונות, אחרת מה זה שווה?

(צילום: ברק פכטר)

נטלי דדון

גם במקרה של מיס טראש מספר 2, מדובר בעוד גחמה, שמהר מאוד עוברת. פליטת הריאליטי הבינה שבשביל להיות חלק מהביצה הזו, גם היא צריכה להצטייד בזוג אופניים חשמליים ומיד אצה רצה לכל המרבה בהנחה ויצאה עם זוג חדש דנדש.

(צילום: ברק פכטר)

אסף הראל

יש סיבה שבגלה אסף הראל נחשב לאחד האנשים היותר מדליקים של התעשייה. בזמן שכל הכוכבים מעדיפים את האופניים החשמליים, הראל הלך על הדרך המדליקה והישנה. שנאמר - אולד סקול בוי.

(צילום: ברק פכטר)

אסתי גינזבורג

אין מה לעשות, כשאת צפונבונית מלידה, שנולדה למשפחה אמידה, אין מצב שיתפסו אותך בלי הצעצוע הכי חדש בשוק. אז כן, גם הטופמודל, שבדרך כלל מתניידת ברכב היוקרה שלה, החליטה לעבור לממונע. אופניים ממונעים.

ציון ברוך

אצל מר ברוך הכל חייב להיות שונה. ככה הוא שומר על המגניבות שלו (זה לפחות מה שהוא חושב). לכן, במקום להצטייד באופניים או קורקינט, ברוך החליט לרכוש לעצמו דווקא גלגיליות ואף צירף את הצל שלו - נו, יאנה יוסף - לספורט המאתגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully