וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: זה הזמן לסלוח, סלבס

וואלה! סלבס

13.9.2013 / 0:06

אייל גולן נזף באילנית, קרן פלס עקצה את אביב גפן, אסי עזר הותקף על ידי רון שחר ורוני מיילי ירה לכל עבר. ביום הכיפורים הזה, צריך לבקש סליחה. וואלה! סלבס שביתת נשק

החתולות: אייל גולן VS אילנית לוי

מיאו: מתברר שמאחורי סאגת גירושין-נוסח-דובני-איכפת-לי, הקרקע מבעבעת. אילנית לוי, שכבר השאירה אבק לתקופת "יפה שלי"/ "מלכת היופי שלי"/ "אהובה שלי" וקפצה למלתעותיו של אלירז שדה, לא ידעה מה לעשות עם מיקס סוחף של יצר נקמנות והתקף פלאשבקים משגע, ולכן בחרה לשפוך את הקרביים בראיון - שם רמזה על ניאוף, נתק וסטייס אוף מיינד כללי של "תאכל את זה". הוא, תפס מקלדת וכתב בחלקת הפייסבוק הקטנה: "כולי תקווה שאילנית תמצא את דרכה גם בתחום המקצועי ותלמד להתראיין ללא מניפולציות". בום, טראח.

סולחה: וואלה! סלבס ממליצה לאילנית להקשיב לטראק "בגופייה צמודה" ולשכוח מהכל.


לסיפור המלא

אייל גולן, אילנית לוי. אביב חופי
אייל גולן, אילנית לוי/אביב חופי

החתולות: רון שחר VS אסי עזר

מיאו: כשאסי עזר אמר "יס!" ל"האח הגדול", הוא לא תיאר לעצמו שכעבור שנים בודדות יגיע מזניק מירוצים ויסעיר את הפייסבוק ב"בלה בלה, פח גדול, בלה, גדול, פח, בלה" - אבל אז רון שחר הפציע עם ורידים מתפוצצים. הטריגר לכסאח אמנם היה פרשיית רוני מיילי, אך הוא ניצל את הבמה היטב כשהתנגח במקביל מקשת. עזר, חיית רשת ברמת הטרולינג, הגיב ב"לייק".

סולחה: בעוד כמה שנים, כשתעבדו יחדיו על פורמט לתכנית בוקר, וואלה! סלבס תדחוף לכם פרינט סקרין לפרצוף.


לסיפור המלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החתולות: קרן פלס VS אביב גפן

מיאו: לילות השנה החולפת עברו על מירי מסיקה ברוגע מופתי. קרן פלס, הבסט פרינד פוראבר, הפכה לכיפת ברזל משומנת והדפה את השמצותיו של אביב גפן, שריסק את השלאגר של התאומה הסיאמית ב"אי אפשר להחיות את השיר הזה, כי הוא כבר מת". פלס חטפה התקף PMS, והגיבה בשלט רחוק "זה שניסה לצאת אתמול גדול בטלוויזיה, על חשבון כשרונם של אחרים, לא ראוי להיקרא על שם העונה הכי יפה בשנה". סטגדיש.

סולחה: די, נו. זה יותר מדי אמינם-מושך-בצמות-של-בריטני-ספירס-שנת-99'.


לסיפור המלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החתולות: יואב "הצל" אליאסי VS בר רפאלי

מיאו: זה שעמד ליד סאבלימינל, רצה לראות בפיד "ציצים" ו"תחת", ולכן קפץ על עמוד ענן, כתב לערימת חמומים "עם כל הכבוד לתחת והציצי היפים שלך, תייצגי גם את העם שלך". למה ככה? בגלל רוח ניינטיזית שהיכתה בבר רפאלי, שהתבטאה קודם לכן: "אני מתפללת לשלומם של האזרחים משני הצדדים, וליום בו נחיה בשלום ובהרמוניה. אמן". הטוקבקיסטים חרחרו, ציפי התהפכה ורפאלי תפסה תנומה.

סולחה: וואלה! סלבס פותחת ערך בוויקיפדיה: "רפאלי והצל". הסוף.


לסיפור המלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החתולות: רוני מיילי VS טהוניה (והעולם)

מיאו: בלי אפשרות לנסח את מסמך "סליחה, חטאתי", כשמצלמות האח מתעדות כל קריזה, רוני מיילי תלש את עורו, יצא מהשק והתעלל בזוכה במיליון, טהוניה. "את בושה לעדה שלך, סודנית, לא רואים את הפרצוף השחור שלך", ליקק את האצבעות עם "כל האתיופים בתחת שלי" וגרם לה להיכנס להתקף אמוק ראשון מתוך 90210 הבאים, משם הכל התחרפן ויניב יצא מארון הבתולין הגדול.


סולחה: וואלה! סלבס מרגיעה את האלטר אגו שלה בצ'יפס, מיונז, ג'חנון ושעועית. זו התחלה.


לסיפור המלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החתולות: דנה רון VS אוחצ'ות רעות

מיאו: את הדגל הוורד בו נהגה לנופף, דנה רון הורידה לחצי התורן. מאז שהסתבכה עם האוחצ'ות הרעות, כשקראה להן... ובכן, "אוחוצ'ות רעות" - התרגיל השיווקי של רון ובעלה הסוכן יריב נתי, הפך לחינה שאי אפשר לשפשף מהיד. מאז, היחסים נותרו רעועים ואף טריק יחצני לא שוחרר עוד.

סולחה: חבילת שי הכוללת קמצוץ מדונה, חופן ביונסה ושתי כפות בריטני. זה סופו של כל בלון.


לסיפור המלא

דנה רון. שי אוקנין
דנה רון/שי אוקנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully