וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט: ביונסה בחגיגת יום הולדת רטובה

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

9.9.2013 / 0:24

קווין בי לא תיתן ליום המיוחד שלה בשנה לעבור בשקט, לכן ארזה את המשפחה לשיט תענוגות באיטליה. הביקיני של ביונסה ותחרות הקפיצה למים עם ג'יי זי בפנים. וואלה! סלבס בוגרת

קווין בי הפכה בסוף השבוע האחרון לקווין בי-קיני. כן, ביונסה, שציינה את יום הולדתה ה-32 בזמן שאתם ככל הנראה אכלתם עוד ארוחת חג - החליפה שלל בגדי ים כחלק ממסע תענוגות על יאכטה מפנקת, יחד עם המשפחה ופמליית מקורבים. ככה זה כשאת אחת הדיוות הגדולות של תעשיית המוזיקה העולמית, גם יום ההולדת שלך הופך לאיוונט גרנדיוזי.

ביונסה. ספלאש
"מאמי, בא לי תמונה". ביונסה עם ג'יי זי באיטליה/ספלאש

ביונסה, קיבלה הזדמנות להשוויץ בגוף החטוב פלוס שלה, במהלך מסע מענג לחופי מדינות נבחרות בים התיכון. נקודת היציאה היתה איביזה שבספרד, שם הבוטילישס טיפסה עם בעלה ג'יי זי, הבייבי בלו אייבי ושאר החבר'ה אל הסיפון - אבל בהמשך בכלל עגנו באי האיטלקי סיציליה. שם, בי לא רק הראתה לעולם את הקימורים הלוהטים, אלא גם את הרוח השובבה שלה, כשזינקה עם הראפר לתוך המים במסגרת תחרות קפיצות מרשימה לתוך מי הים הצוננים.

ביונסה. ספלאש
מי לוהט יותר כשהוא קופץ? אתם קובעים/ספלאש

אגב, אל החגיגה הגיעו גם אחותה של ביונסה, הסינגל ליידי סולאנג' יחד עם בנה הקטן ואפילו המטפלת הצמודה של בלו - מה שהותיר לפאוור קאפל מספיק זמן בכדי לנוח ולתפוס קצת קרני שמש מלטפות, או בכלל לצלם את עצמם, תחביב שהזמרת מקפידה לעשות גם כשצלמי הפפראצי רודפים אחריה. הכי אישה בוגרת.


וואלה! סלבס חגגה את יום ההולדת שלה רטובה גם היא, אחרי שתיקנה במו ידיה הצפת ביוב בדירה שלה. זה ארך 12 שעות של ניחוח נפלא.


מהפך: הלוק הבלונדיני של קים קרדשיאן

רטוב: בר רפאלי מזיעה אחרי אימון

אחלו לביונסה מזל טוב בפייסבוק

ביונסה. ספלאש
ואפילו הביאו ליצן. סוג של. בלו אייבי עם מאמא ביונסה/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully