וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תעשה: שבעת החטאים של הסלבס

וואלה! סלבס

13.9.2013 / 0:09

כועסים, מקנאים וממש לא יודעים שובע - המפורסמים המקומיים משתדלים לשמור על החיוך מול המצלמות, אבל בפועל, הם לא כאלה תמימים. וואלה! סלבס חיפשה ומצאה כמה חטאים נוצצים

כועסים, מקנאים וממש לא יודעים שובע - המפורסמים המקומיים משתדלים לשמור על הפאסון כשהם עומדים בפוזה מרשימה מול המצלמות או מצחקקים בזמן ראיון שמקדם מטרה כזו או אחרת שחשובה להם - אבל בפועל, הם לא כאלה תמימים.

גם אלה עם החיוך הגדול ביותר סובלים מהתקפי זעם ("לחלוק זמן מסך עם העלובה הזו?"), צועקים שהם מגלים כותרת פחות מחמיאה שנכתבה עליהם ("סכסוך, אני?!") ומתעלמים כשנוח להם ("דברו עם הסוכן שלי"). וואלה! סלבס חיפשה ומצאה כמה חטאים נוצצים במיוחד. שימו לב.

הבהרה: הקשר בין התמונות לכתוב מקרי בהחלט. אבל ממש.

החטא: חמדנות

כנראה שלא תצליחו להבחין בזה בתמונות - אבל כשהמפורסם מגיע להשקה אופנתית או לעוד פתיחה חגיגית של מתחם קניות, סביר להניח שהוא יחזור הביתה עם שקית הפתעות במתנה. ככל שיהפוך לאורח חשוב יותר, כנראה שיתפתה להגיע לאירוע מצולם ולצאת מהמקום עם זוג נעליים על חשבון הברון או בקבוק בושם חושני בחינם. וזה במקרה שלא ארגנו סשן רכישה מתועד על ידי הפפראצי, אותו הוא מסיים עם מוצרים בשווי של מאות שקלים, מבלי שיוציא אגורה.

החטא: גאווה

מישהו אמר פעם שבשביל כבוד, צריך לעבוד. עצם העובדה שכיכבת בתפקיד ראשי על המסך בעבר, יצאת לרגע עם דוגמנית לוהטת, עשית מופע חנוכה או השתתפת בתכנית ריאליטי - לא הופכת אותך לנשיא המדינה/ בראד פיט/ אל על הר אולימפוס. צעקות, איומים, התנגחויות ודרישה לכך שיכירו בפועלו של סלב, לא מוסיפה לכבודו אלא בעיקר מדגישה שכנראה זה השתן (או חמת הזעם) שעלה לראש. לא קול בכלל.

החטא: גרגרנות

מטעמים תוצרת מסעדת שף, חבילות שי מהקונדיטוריה היוקרתית והרבה אלכוהול מבעבע שנשפך במיוחד בשבילם. הסלבס אולי שומרים על הגזרה באמצעות בילוי של שעות בחדר הכושר, אבל כשהם מתחככים אחד בשנייה, כולם אוהבים לזלול טאפאס איכותי וללגום עוד כוסית וודקה על חשבון המארחים. אבל פפראצי שלהם זוללים? זה כבר לא לעניין, כי אין מוותרים על הפרטיות בשעת הסעודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

החטא: עצלות

זה מתחיל בתדמית נקייה למשעי - כזו שכוללת גילוח, מריטה, צחצוח, מריחה וצביעה. אבל גם הסלבס הם בני אדם, לכן אי אפשר לצפות שיתאפרו כאילו הם בר רפאלי על שער "ספורטס אילוסטרייטד", בכל פעם שהם יורדים עם הכלב לסיבוב בשכונה. ובכל זאת, להפגיז בהומלס-שיק רק כדי שלא יזהו אותך, להחליט שהשמלה שקטנה עליך בשתי מידות עדיין ראויה לתיעוד או להחריד במפגן שיער בעיצוב נורא? זו לא עצלות, זה טעם רע.

החטא: כעס

מעלים סרטונים לרשת, משחקים בהצגות ילדים או הולכים לתכנית ריאליטי - רק כדי להשתחל לליגה של הגדולים ולראות את השם שלכם בכותרות? אל תתפלאו אם אחר כך כולם יעסקו בפרידה המצערת, קניית רכב הפאר בהנחה או בתמונות שצולמו בשעת בילוי "פרטי" בחוף הים. כן, אחרי שהמפורסמים שמחים להפוך למוקד העניינים, קצת קשה להבין למה הם זועמים על אלה שיחטטו להם בפח האשפה כדי לגלות על ההריון הטרי שלהם.

החטא: קנאה

הביץ' הזו גנבה לי את הלוק. מה, היא זכתה בתפקיד הנחשק בקומדיה החדשה? איך העזו ללכלך על שמלת הכלה שמצאתי. רגע, מי נתן לחמוד רשות לצאת איתו ולא איתי?! קנאה, זה קורה בגנון, זה קורה גם בין הילדים הבוגרים שמתפלשים בביצה - לא משנה אם בהוליווד או ביזראל, זה נשמע ומרגיש ממש אותו הדבר.

החטא: תאוות בשרים

העיניים ננעלות, הלשונות מתערבבות, המיצים נוזלים. בשונה מכל זוג מאוהב שמרשה לעצמו להפגין חיבה עזה בציבור, יש כמה זוגות מפורסמים שלא ממש לוקחים בחשבון שהסשן האירוטי שלהם באירוע של אתמול, יגיע למדורי הרכילות מחר. לא יעזרו העצבים, הסוכנים המאיימים או תחושת הבחילה הקלה - זה כנראה עתיד להסתיים בעוד תמונת טלפון פרטית או קלטת סקס שדלפה לרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully